בוק בת מצווה בטבע ובסטודיו

בוק בת מצווה – סטודיו נגה

בוק בת מצווה בטבע

צילומי בוק בת מצווה אלו צילומים שלא כדאי להחמיץ. התמונות המדהימות שמתקבלות, המנציחות את קו התפר של המעבר בין חיי הילדות לחיי הבגרות של הילדה, אין להם תחליף ולא לחינם אנחנו רואים את ההשקעה הרבה שמשקיעים היום בתמונות הללו. הן הצלמים, הן ההורים וכמובן גם בנות המצווה.

איפה תבחרו לצלם את צילומי בוק בת המצווה?

בסטודיו קיימות מספר חבילות צילום שתוכלו לבחור עפ”י טעמכם האישי. תוכלו לשלב בין צילומי סטודיו לבין צילומי טבע או לחלופין להצטלם בסטודיו או בטבע בלבד. כמות התמונות שתתקבל בסטודיו או בטבע תהא שווה אך אופיו של האלבום ישתנה בהתאם לבחירתכם האישית.

בוחרים את מקום הצילומים

צילומי החוץ מציעים מגוון של אפשרויות והמבחר לעיתים מבלבל. אנו ממליצים כי בפגישה הראשונית עם הצלם תתרשמו מהעמדות השונות מתוך האלבומים לדוגמא. את, כלת בת המצווה, תוכלי לבחור להצטלם בשמורת טבע עם נחל, קיר פרחים, שקיעה בחוף ים, פרדס וכו’. כמות העמדות ניתנת לבחירה אך בדרך כלל אנו ממליצים על ארבע עמדות לפחות ליצירת אלבום עשיר וצבעוני.

צילומים בטבע – כי לאווירה הטבעית אין תחליף

צילומים אשר נערכים בסטודיו  נעדרים את היופי הטבעי והספונטניות של צילומי החוץ. בעוד שבצילומי הסטודיו מהלך הצילומים והעמדות קבועות מתוכננות מראש בצילומי חוץ ניתן לחוש בדינמיות של הטבע, כך שתהנה תמונות שבהן השערות עפות ברוח, תיראה בתמונה ציפור חולפת, או גל שמתנפץ אל הסלע. מגוון האפשרויות בטבע הוא אינסופי ולכן כל נערה זוכה לאלבום ייחודי ומיוחד.

תנאי הצילום בטבע

חשוב לזכור כי בצילומי סטודיו כמעט ואין מגבלה של שעות צילום מעבר לשעות הפעילות של הסטודיו. בסטודיו התאורה קבועה ומזג האוויר לא מפריע כלל לצילומים. ללא ספק האור הטבעי בצילומי החוץ מוסיף לאווירה הקסומה שמתקבלת באלבום עצמו.

לעומת זאת, בצילומי חוץ חובה להתחשב במזג האוויר ולבחור ביום נעים ונוח, לא חם מידי וגם לא קר, גשום וסוער וכן לבחור בשעה מתאימה כאשר השמש לא מפריעה לצילומים.

אז אחרי שדשנו קצת בצילומי הטבע וראינו מה כדאי, איך ומתי, נעבור לצילומי הסטודיו המשלימים כל בוק מושלם!

כשבתכם מגיעה לשלב המרגש הזה בחייה – אתם מעוניינים להעניק לה את הטוב ביותר. בוק בת מצווה בסטודיו הוא חלק חשוב עבור כל נערה!

כשסטודיו נגה פתח את שעריו לצילום בוק בת מצווה בשנת 2012. צילומי הבוק בסטודיו היו צילומים טרנדים ואופנתיים. מחשבה רבה הושקעה באבזור הסטודיו לפרטי פרטים ולחשיבה על עמדות מגוונות: קיר גרפיטי, עמדת הפנטזיה וחוות הסוסים הן רק חלק ממגוון העמדות שהסטודיו הציע.  כיום, קיימות מגוון של עמדות מרהיבות דוגמת עמדת הווינטג’ האופנתית והליידי בלבן כך שעל אף שצילומי החוץ תפסו כיום תאוצה, עדיין נערות רבות מתחברות לעושר שלסטודיו יש להציע.

המלצות לצילומי בוק בסטודיו

  • למקצועיות הצלם ולניסיונו אין מחיר. קיימת עדיפות לבחירת צלם המתמחה בצילום בת מצווה. צילומי ניו בורן אינם דומים לצילומי בת מצווה.
  • התרשמו מעמדת הסטיילינג. האם העמדה כוללת מגוון של סטים של ביגוד והנעלה להחלפה? האם קיים מבחר של אקססוריז לבחירה? האם העמדה מטופחת ונקיה?
  • כימיה עם הצלם. נערות רבות חשות במבוכה רבה מול המצלמה שכן לעיתים קרובות מדובר בחוויה מלאכותית שאינן מורגלות בה ביום יום. חשוב לבחור בצלם שיש לכם כימיה ראשונית איתו- כזה שמשדר אמפטיה וחמימות ומעניק לכם שירות מהמעלה הראשונה. זכרו כי החוויה הכוללת מיום הצילומים היא חשובה לא פחות מהבוק עצמו.
  • במידה וישנם פרטי לבוש אהובים מומלץ להביא אותם ליום הצילומים ולשלבם ביום הצילומים. בנוסף, במידה ולנערה תחביב (למשל, בלט) ניתן לעיתים לשלבו בצילומים בעמדות השונות.
  • יום הצילומים אורך בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות. יום כזה עלול להיות מתיש ומעיף.  לכן, מומלץ להקפיד על שינה מספקת ביום שלפני. בנוסף, אנו מקפידים על מלווה אחת לכל נערה, שכן ריבוי מלווים עלול ליצור עומס בשל ריבוי דעות.
  • תיאום ציפיות ראשוני מול הצלם הוא חשוב וקריטי. לצלם מנוסה טביעת עין טובה ולרוב הוא ידע להתאים את הבוק ואת יום הצילומים לסגנונה של הנערה. אנו, בסטודיו נגה, חרטנו על דגלנו את ערך המצוינות ולכן מאז הקמתו של הסטודיו עושים כל שביכולתנו כדי שהבוק יהיה לשביעות רצונכם ויעמוד ברף הציפיות שלכם.

בוק בת מצוה בסטודיו – בשביל ליהנות מהתוצאה, חשוב להשקיע מחשבה ותכנון מקדים. כך תתרגשו לראות את התמונות וליהנות מהתוצאה הנפלאה – בוק מעוצב ומושקע וכלת בת מצווה נאה ומאושרת.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)