טיפים להפקת בוק בת מצווה

אוסף הטיפים של סטודיו נגה

1. ישנם מועדונים לבת מצווה\ספקים\אולמות שיציעו לכם בוק הכל כלול – היזהרו מהמילה “כלול” בדרך כלל כולם נופלים שם.

בדקו את מקום הבוק ואת איכות הצילום. תלכו לבדוק את מקום הצילום ואת הסטודיו עצמו.

2. מיהו הצלם? בעיה רצינית היום. את מזמינה בוק בת מצווה בגודל מסוים אצל צלם שהאתר שלו נראה מדהים בתמונות יפות שהוא צילם, קבעת יום צילום ופתאום את מגלה שהוא בכלל לא הצלם אלא יש לו צוות צלמים שעובדים עבורו. ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת צלם.

3. תשאלו האם אתם מקבלים את התמונות שמוצגות לכם באתר – המון צלמים ממלאים את האתר בתמונות מלאות פוטושופ, שעמלו שעות על כל תמונה בכדי לעבד אותה. האם גם את מקבלת את התמונה כך או שזה רק נעשה בכדי למשוך אותך? עיבוד תמונות הוא תהליך חשוב אך יש הבדל בין עיבוד לקבלת איכות טובה לבין עיבוד מלאכותי שיוצר אשליה ומשנה את המראה הטבעי של הילדה.

4. כמה בנות מצולמות באותו זמן בסטודיו? בוק בת מצווה הוא דבר חשוב, התמונות גם, אבל הכי חשוב זאת החוויה של הילדה. במקום סבלנות, חיוך והנאה, את עלולה לקבל לחץ מטורף וחוסר סבלות שיובילו לפגיעה בתמונות.

בדקו זאת ותשאלו – האם הילדה תהיה לבד בסטודיו, אחד על אחד? – גם עם סטייליסטית וגם עם צלם! בוק בת מצווה אמור להיות חווייתי ואישי ולא פס ייצור מסחרי.

5. האם הבגדים במתחם הסטיילינג נקיים ומריחים טוב? היגיינה וניקיון זה לפני הכל!

6. צאו מהבית לפני הזמן, תגיעו לפני זה עדיף. תתרעננו עם הרבה שלווה – זה עדיף מלחץ מיותר.

7. הפרידו בין דפים לעמודים. שני עמודים שווים לדף אחד. לדוגמה: – צלם שמציע 16 עמודים וצלם אחר שמציע 10 דפים – ברור שהצלם השני יותר אמין וגם מציע בוק עבה יותר. זוהי מלכודת שהרבה צלמים משתמשים בה. ככה מקבלים בוק בת מצווה בגודל ששווה לחצי ממה שציפיתם לקבל.

8. קיבלתם מחיר נמוך מאד? אל תתלהבו, תמיד יש סיבה. בדקו טוב טוב את איכות הצילום וכמובן את איכות הבוק עצמו. הרבה צלמים מדפיסים במדפסות לא מקצועיות על מנת לחסוך בעלות הדפוס. הדבר יורגש בצבעים של הבוק בת מצווה ובמגע ולכן הבוק לא יחזיק מעמד זמן רב.

9. דוגמניות באתר – נושא שפשוט קשה להתעלם ממנו. הרבה מאד צלמים משפיעים עלינו בעזרת דוגמניות, שחקניות, פרזנטוריות וכדומה. וזאת על מנת להוציא תמונה מדהימה בכדי למשוך לקוחות.

רוב הבנות אינן נולדו לדגמן מול מצלמה אבל עדיין רוצות חוויה אישית ובוק מקסים. לכן מידת האכזבה תהיה גדולה לאחר מכן.

אצלנו בסטודיו נגה מעולם לא הייתה דוגמנית או שחקנית וכל הבנות שבאתר הן בנות כמוך בדיוק. אנו ננחה אותך, נלווה ונתמוך במהלך כל הצילום.

10. מומלץ להביא משהו מתוק וכריך למהלך הצילום. צילום מרעיב ואחרי ירידת ההתרגשות הבנות מחפשות מזון בהישג יד.

11. כדאי להגיע לצילומים עם תחתון או מכנסון בצבע גוף. הרבה מהביגוד והשמלות לבנות או בהירות ובים זה מורגש מאד.

12. תמיד תבואו באווירה חיובית עם חיוך, זה יעזור לתהליך צילום הבוק בת מצווה וגם ייתן לצוות הצילום רצון להשקיע ולחייך יחד איתך.

כמו כן, אם אתם מעוניינים בספר ברכות לבת מצווה, מומלץ להתייעץ איתנו ולקרוא את המאמר שלנו בנושא.

שיהיה המון מזל טוב 🙂

מזמינים אתכם להציץ בבלוג שלנו אם אהבתם את הטיפים 😀

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)