טיפים לבחירת שמלה מנצחת

בוק בת מצווה

טיפים לבחירת השמלה המנצחת לכלת בת המצווה

בת מצווה הוא אירוע חד פעמי ומרגש ולכן יש חשיבות רבה לשמלה שאותה תלבש כלת הבת מצווה ביום האירוע. נערות רבות ואימותיהן מקדישות זמן רב בבחירת השמלה המנצחת כזו שתשאיר את האורחים פעורי פה ותשאיר רושם של חוש אופנתי משובח.

חשוב מאוד, אם כן, שהשמלה תקלע לטעמה האישי של בת המצווה. כיום נערות רבות נוטות לבחור בשמלות אווריריות ולבנות מבדים נשפכים בשילוב טולים ורקמות מיוחדות.

בבחירת שמלה מנצחת קיימים מספר פרמטרים:

  1. גזרת השמלה- כל נערה מתאפיינת במבנה גוף שונה. חשוב מאוד לבחור בשמלה שתחמיא לקווי המתאר של גופך. ניתן למצוא שמלות בגזרות שונות: שמלת שעון חול, שמלה בגזרת A, מבנה עגול, מבנה משולש הפוך ומבנה מלבני. כך למשל, שמלה בגזרת Aמאפיינות נערות בעלות כתפיים ומותן צרות לעומת אגן רחב. לגזרה כזו יתאימו שמלות נשפכות ומתרחבות שיתרמו לפרופורציות נכונות בין הכתפיים לאגן.
  2. סוג הבד- בשוק קיימים מגוון רב של בדים שעלותן משתנה. אלו ישפיעו על מחירה הסופי של השמלה. תוכלי להיכנס לאירוע בשמלת שיפון מתוקה או שמלת משי חלקה או לחלופין לבחור בשמלת קטיפה או תחרה צמודה.
  3. צבע השמלה– הצבע הלבן הוא הצבע הנבחר לרוב ליום זה מפני שמשדר חגיגיות וטוהר. אולם, בהחלט ניתן לבחור בשמלה השחורה הקלאסית ול”נועזות” שבניכן אפילו לבחור בשמלה המשלבת שני צבעים או הדפסים שונים.
  4. נוחות-כיום המגמה היא לא להתפשר על נוחות על חשבון היופי. בנות מצווה רבות בוחרות בשמלה קלילה ודקה שתוכלנה לפזז עימה בקלות על רחבת הריקודים. מומלץ כי גם הנעליים שיבחרו יאפשרו לכלת הבת מצווה לנוע בחופשיות. קחי בחשבון שאם את מתככנת צילום בוק בת מצווה בשילוב השמלה של האירוע, חשוב לקרוא את אוסף הטיפים שלנו.
  5. מחיר- ישנן נערות שבוחרות בשמלה בתפירה אישית ליום האירוע דבר המייקר את עלות השמלה. המחיר מתייקר אף יותר כאשר מדובר במעצב בעל שם. עם זאת, היתרון בתפירה אישית הוא שהשמלה ייחודית אך ורק לכלת הבת מצווה ומשקפת את הסטייל האישי שלה. אפשרות נוספת (וזולה יותר) היא לרכוש שמלות מרשתות אופנה ידועות בקניונים.

בנוסף, כיום קיים טרנד של הזמנת שמלות בת מצווה דרך אתרי האינטרנט. עלותן של שמלות אלו לרוב תהא נמוכה יותר אולם חסרונן בכך שאינן מתאימות באופן מדויק למבנה גופה של כלת בת המצווה דבר שעשוי להצריך תיקונים לא מועטים.

איפור בעמדת הסטיילינג של הסטודיו

מדי יום מגיעות לסטודיו נערות רבות שמחכות בכיליון עיניים ליום הצילומים המפנק בסטודיו שמוקדש אך ורק להן. הבנות מגיעות לסטודיו מרקעים שונים עם תווי פנים שונים, סוגי שיער שונים, גוון עור שונה ולכן זהו אתגר גדול מאוד להתאים לכל נערה את האיפור המחמיא ביותר שיקלע לטעמה האישי. האיפור מוסיף צבע רב לאלבום ותורם ליצירת תמונות פוטוגניות ולכן מומלץ בחום להעניק לו את המקום הראוי.

ישנם מספר שיקולים שנלקחים בחשבון בקביעת אופיו של האיפור ביום הצילומים.  ראשית, מפני שמדובר בנערות צעירות לרוב האיפור יהיה קליל ועדין ויכלול שכבת כיסוי דקה בלבד של מייקאפ.  האיפור יסתיר כהויות ופצעונים קטנים. כמו כן, האיפור יותאם לעמדות השונות, כך שבעמדת הרוק- סטייל יהיה שימוש בצבעי איפור עזים ובגוונים כהים בעוד שבעמדת הליידי בלבן יעשה שימוש בגוונים הפסטלים הרכים ויכלול הארות. בנוסף, הסטייליסטית לוקחת בחשבון גם את טעמה האישי של הנערה. ישנן נערות שיעדיפו איפור מעושן ומודגש בעוד שאחרות יעדיפו איפור מינימליסטי ובלתי מורגש.

בסטודיו שלנו אנו מקפידים על:

  • איפור איכותי וממותג שקבל את רישיון משרד הבריאות
  • איפור עמיד לאורך זמן
  • איפור מגוון- בסטודיו שפע של צלליות, אודמים, סמקים וכו’
  • איפור ע”י סטייליסטיות מקצועיות ומנוסות בוגרות בתי ספר מובילים לאיפור.
  • שמירה על היגיינה מרבית

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)