איך לבחור סטודיו לצילום בוק בת מצווה

בוק בת מצווה

כל ילדת בת מצווה מתרגשת ומצפה לרגע שבו תוכל להראות לחברותיה ולקרובי משפחתה את בוק בת המצווה שערכו לה. אבל רגע לפני פתיחת האלבום והצגתו בפני קרובים, עומד הליך חשוב מאוד שההורים צריכים לקחת בחשבון. מדובר כמובן בבחירת סטודיו לצילום לבת מצווה. בשורות הבאות נציין בפניכם, ההורים, את כל השלבים שיאפשרו לכם לבחור את הסטודיו המקצועי והמתאים ביותר עבור ילדתכם.

 

השלב הראשון – תבררו אילו צילומים אתם רוצים לערוך

כדי שתוכלו להתחיל בהליך של בחירת סטודיו עבור צילום בוק בת מצווה (לחצו כאן לצפייה בתמונות הסטודיו שלנו), אתם צריכים קודם כל לפנות אל הילדה ולשאול אותה אילו צילומים היא רוצה לערוך. חשוב שתציינו בפניה כי בנוסף לצילומי סטודיו, בחלק מהמקרים ניתן גם לערוך צילומים בטבע. כך שאם היא תרצה לערוך שילוב בין השניים ולהצטלם בתוך סטודיו וגם בטבע, תוכלו לדעת זאת מראש. במידה והילדה מעוניינת להצטלם בסטודיו ובטבע, אתם תצטרכו לברר בהמשך, מול הסטודיו הנבחר, כי הוא מספק את שירותי הצילום הללו.

השלב השני – תשאלו אנשים סביבכם אם יש להם המלצה

הדרך הטובה ביותר לבחירת סטודיו לצילום לבת מצווה היא בירור מול אנשים שאתם סומכים עליהם. אנשים שאין להם אינטרס כלשהו בכל הנוגע לבחירת הסטודיו. אם אתם לא יודעים לאן לפנות, ריכזנו עבורכם כמה אפשרויות שונות כדי שתוכלו לבחור את המתאימות לכם ביותר:

1.      קבוצת וואצאפ כיתתית

סביר להניח שאתם חברים בקבוצת הוואצאפ של הכיתה. שם תמצאו הורים לילדות שכבר חגגו בת מצווה לא מזמן. הם יוכלו לשתף אתכם בפרטים לגבי סטודיו מומלץ שהם נעזרו בו עבור צילומי הבוק בת מצווה.

2.      קבוצות פייסבוק של מתבגרים

יש לא מעט קבוצות פייסבוק שמיועדות להורים לילדים מתבגרים. הילדה שלכם נמצאת ממש בתחילת הליך ההתבגרות. כך שזה הזמן המתאים ביותר להצטרף לקבוצה כזו אם טרם נכנסתם אליה. שם תוכלו להתייעץ עם הורים נוספים ולשמוע חוויות טובות או פחות טובות אודות סטודיו לצילום

השלב השלישי – תערכו חיפוש בגוגל עם הסטודיו שהומלץ לכם

לאחר שיישמתם את השלב השני, אתם צריכים לערוך חיפוש בגוגל עם שם הסטודיו לצילום בת מצווה שהומלץ לכם קודם לכן. שימו לב, לאחר החיפוש בגוגל, תוכלו לבדוק את הביקורות שנכתבו על הסטודיו באמצעות 2 דרכים עיקריות:  קריאת ביקורות, דירוג העסק. חשוב מאוד שתבדקו מה לקוחות קודמים כתבו על בית העסק.

השלב הרביעי – תתקשרו לברר פרטים אודות חבילות צילום

כעת יש בידיכם סטודיו לצילום לבת מצווה מומלץ, כך שאתם צריכים להתקשר ולברר פרטים אודות חבילות הצילום שמוצעות על ידי הסטודיו. שימו לב, החבילות עשויות לכלול את האפשרויות הבאות:

1.      אביזרי צילום

תבררו מהם אביזרי הצילום שמסופקים על ידי הסטודיו

2.      אלבום + קובץ תמונות

חשוב מאוד שתבדקו פרטים אודות האלבום (גודל האלבום, מספר התמונות ועוד) והאם אתם צפויים לקבל גם קובץ עם התמונות למייל.  

3.      מאפרת וסטייליסטית

לעיתים ישנה אפשרות לקבל את שירותיהן של נשות מקצוע אלו בתוספת תשלום. אם אתם מתכננים להיעזר בשירותיהן, עדיף שהדבר יהיה כחלק מהחבילה שתוצע לכם על ידי הסטודיו

השלב החמישי –  תבדקו פרטים אודות כתובת הסטודיו

אם אתם גרים ברחובות, אתם לא תיסעו אל סטודיו לצילום לבת מצווה שנמצא בחיפה או באר שבע, נכון? סביר להניח שתיסעו לעיר שנמצאת בקרבתכם, כמו למשל, ראשון לציון. לכן, ההמלצה בשלב זה היא לבדוק היכן הסטודיו נמצא. תבקשו לקבל כתובת מדויקת ותבררו את הפרטים הבאים בהתאם לאופן ההגעה שלכם אל הסטודיו:

1.      האם יש חנייה כחול לבן באזור או חניון?

אם אתם מגיעים עם רכב, חשוב מאוד שתבדקו אם יש חנייה זמינה או חניון. כך תחסכו לעצמכם זמן וחיפושים אחר חנייה

2.      האם יש תחבורה ציבורית בסביבה?

אם אתם מעדיפים להימנע מהגעה עם רכב, כדאי שתשאלו מראש אם יש תחבורה ציבורית בסביבה ואילו אוטובוסים מגיעים אל קרבת הסטודיו

השלב השישי – תבררו מהם התאריכים שבהם הסטודיו פנוי לצילומים

השלב הסופי בכל הנוגע לקביעת צילום בוק בת מצווה בסטודיו כולל בירור של התאריכים הפנויים של הסטודיו. חשוב מאוד שתיצרו קשר בהקדם האפשרי עם הסטודיו, שכן, היומנים של הצלמים מתמלאים מהר (במיוחד בתקופת האירועים) ואתם עשויים למצוא את עצמכם ללא תאריך זמין. ההמלצה שלנו היא לבקש 3 תאריכים פנויים ולערוך בירור עם ילדת המצווה לגביהם. יכול להיות שהיא תצטרך לקחת יום חופש מבית הספר, כך שחשוב מאוד לבדוק מראש שתאריך הצילומים לא נקבע ביום שכולל את אחד מהדברים הבאים:   מבחן חשוב,  בוחן,  טיול שנתי וכו’.

לסיום

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את יישום השלבים הללו ופשוט להגיע לסטודיו מקצועי שעורך צילום בוק בת מצווה, אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה. אנו נשמח ללוות את ילדתכם לפני חגיגות המצווה ולתעד אותה ברגעים מרגשים אלו.

  

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)