איך להפיק בוק בסטודיו

הפקת בוק בת מצווה

כל ילדה שמגיעה לגיל בת מצווה רוצה שיהיה לה בוק בת מצווה בסטודיו איכותי, שונה ומיוחד אבל לא כל אחת יודעת איך להגיע להישג הזה. כידוע, בוק שכזה עורכים רק פעם בחיים ואין הזדמנות שנייה לתקן פרטים או תמונות שלא אהבת. כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת הולכת לקבל את הבוק הכי מיוחד שיש, את צריכה לקרוא את אסופת הטיפים שיצוינו בפנייך בשורות הבאות וליישם אותם לפי הסדר. 

טיפ מספר 1 – תבחרי רק בצלם סטודיו מקצועי

הטיפ הראשון שבחרנו לציין בפנייך כחלק מרשימת טיפים לצילום בוק בסטודיו זו הבחירה בצלם (שימי לב, יש מי שאומרים שזהו הטיפ החשוב ביותר). רגע לפני שאת מתחילה להתארגן לקראת הבוק, את צריכה להיות בטוחה שיש לך צלם מקצועי שעונה על הקריטריונים הבאים:

בעל ניסיון רב בתחום הצילום

חשוב מאוד לשים לב שאין זה מספיק שיהיה לצלם ניסיון כללי בצילום, הוא צריך שיהיה לו ניסיון גם בתחומים הבאים:

צילומי בוק של בת מצוות

צילומים של ילדות

צילומים בטבע או בסטודיו

קשוב וסבלני – צילומים של בוק צריכים להיעשות תוך קשב רב וסבלנות. הרי לא כל אחת מרגישה בנוח אל מול המצלמה. כך שהצלם צריך לדעת איך לגרום לכל אחת להרגיש בטוב עם המצלמה.

טיפ מספר 2 – תגיעי לפני הצילומים לראות את הסטודיו

טוב שאת קוראת את רשימת טיפים לצילום בוק בסטודיו שריכזנו עבורך, פשוט בגלל שלא הרבה בנות מכירות את הטיפ הנוכחי שהוא חשוב מאוד. כדאי שתגיעי לפני הצילומים אל הסטודיו ותתרשמי ממנו. את צריכה לבדוק שמדובר בסטודיו מקצועי שכולל את הפריטים הבאים:

תאורה מקצועית

אביזרי תפאורה ועוד

טיפ מספר 3 – תבררי מהם האביזרים שעומדים לרשותך

כשאת מגיעה אל הסטודיו שבו את צפויה לערוך את צילומי הבוק, את יכולה לברר מהם האביזרים שעומדים לרשותך במהלך הצילומים. סטודיו מקצועי מעמיד לרשות המצולמות מארז אביזרים שמיועדים אך ורק לצילום של בוק בת מצווה. האביזרים הללו יכולים לכלול פריטים שונים, למשל:

אוזניות גדולות

שמלות מיוחדות

אביזרים לשיער

ספות מעוצבות ועוד

האביזרים עשויים לשנות את צילומי הבוק מקצה לקצה וחשוב שתהיי בטוחה שיש אביזרים כאלו ושהם מתאימים לסגנון האישי שלך.

טיפ מספר 4 – תכיני 4-5 סטים של הבגדים האהובים עלייך ביותר

כדאי שתכיני מראש 4 או 5 סטים של בגדים שאת הכי אוהבת. הבגדים האלו, האהובים עלייך ביותר, יאפשרו לך להרגיש בנוח במהלך הצילומים (וגם תוכלי להיות בטוחה שאת נראית בהם במיטבך). אם קנית בגדים חדשים לאחרונה במיוחד עבור הצילומים – כדאי שתמדדי אותם מראש ותבררי עם חברות או קרובי משפחה מה דעתם בנוגע לבגדים לפני שתיקחי אותם אל הצילומים. סביר להניח שכבר עכשיו את שמחה שהגעת לכאן לקרוא אודות 7 טיפים לצילום בוק בסטודיו כי את מבינה שהם צפויים לסייע לך להגיע מוכנה אל יום הצילומים.

טיפ מספר 5 – תשני טוב ערב לפני הצילומים 

לפני שעורכים צילומי בוק בת מצווה או כל צילומים אחרים (צילומי חתונה, בר מצווה וכו’) חשוב לישון טוב בלילה שלפני. לפעמים ההתרגשות לקראת הצילומים מקשה על ההירדמות. אם תחווי קושי להירדם, כדאי שתיישמי את הטיפים הבאים

תערכי מדיטציה לפני השינה

תשמעי מוזיקה מרגיעה ומרדימה

תימנעי ממחשבות על המחר

טיפ מספר  6 – תאכלי ארוחת בוקר משביעה בבוקר הצילומים

יש לנו לא מעט טיפים לצילום בוק בסטודיו שצפויים לאפשר לך להגיע אל יום הצילומים על הצד הטוב ביותר. הטיפ ה-6 שלנו מתאים לכל יום בשבוע. אנחנו לא תמיד מיישמים אותו בגלל שינויים כאלה ואחרים. אבל בבוקר של יום הצילומים, את חייבת לשים לב שאת אוכלת ארוחת בוקר ומיישמת את הטיפ הנוכחי כדי שתוכלי להיות שבעה, רגועה ומרוכזת אך ורק בצילומים. אם לא תאכלי ארוחת בוקר משביעה ומזינה בבוקר יום הצילומים, את עשויה למצוא את עצמך עסוקה במחשבות על אוכל או מנשנשת חטיפים בסטודיו שעשויים ללכלך את הבגדים ולהפריע לצילומים. 

טיפ מספר 7 – תשמרי על אנרגיות חיוביות

הטיפ החשוב ביותר לסיום הוא שמירה על אנרגיות חיוביות. כמו בכל דבר בחיים, גם יום של צילומי בוק בת מצווה יכול להתחיל ברגל שמאל. את יכולה למצוא את עצמך מאחרת לסטודיו בגלל פקקים לא צפויים או שאת צפויה לגלות במהלך הצילומים ששכחת את הבגדים שלך בבית. חשוב שתשימי לב שלא משנה מה קורה – את שומרת על אנרגיה חיובית. אנרגיה כזו תשרה עלייך הרגשה טובה ותאפשר לך לקיים את הצילומים באופן הטוב ביותר

לסיום

אלו היו 7 טיפים לצילום בוק בסטודיו שאת חייבת להכיר וליישם. עכשיו, כשאת יודעת מהם הטיפים הללו, את יכולה ליצור קשר עם סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה ולהיות בטוחה שאת מוכנה לקראת הבוק. ומזמינים אותך לקרוא את המאמר שלנו אם את עדיין מתלבטת בין בוק בת מצווה בטבע לבוק בסטודיו.

שיהיה במזל טוב!

מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת מידע נוסף 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)