איך ליצור בוק בת מצווה מקורי

בוק בת מצווה

איך ליצור בוק בת מצווה מקורי וייחודי רק לך!

פעמים רבות מגיעות אליי משפחות שמעוניינות בצילומי בוק בת מצווה אצלי בסטודיו לאחר שנתקלו באלבומים של חוגגות אחרות דוגמת חברות לכיתה. בשיחה ראשונית עם ההורים של כלת בת המצווה אני תמיד מדגיש בפניהן את העובדה שאין בוק אחד דומה למשנהו. לעיתים, הנערה מתלהבת מאוד מעמדה מסוימת שנתקלה בה בצילומי הבוק של חברתה אך אני מעודד אותה ליצור בוק מקורי שייחודי אך ורק לה…

אז.. איך יוצרים בוק בת מצווה מקורי?

שילוב חוגים של הנערה באלבום– נערות רבות משתתפות בשעות הפנאי בחוגים שונים: בלט, היפ- הופ וכד’. ניתן לשלב את החוג/התחביב הצילומים עצם. למשל, בצילומי הסטודיו יש לנו עמדת בלט מיוחדת שבה ילדת בת המצווה יכולה להצטלם תוך שימוש בחצאית טוטו, בגד גוף ונעלי בלט בהם משתמשת בחוג עצמו.

חוות סוסים– לעיתים, בנות בת המצווה מבקשות להצטלם שהן רכובות על סוס. חלקן משתתפות בחוגי רכיבה. בעיצוב הבוק עצמו ניתן יהיה לשלב בין עמדת החווה לבין צילומים אלו. צילומי הרכיבה מעשירים את הבוק ומעניקים נופך של צילום תקופתי. חשוב להדגיש כי הצילומים בחווה כרוכים בתשלום נוסף.

צילום בנוף אורבני– ישנן נערות רבות שבוחרות לגוון את האלבום באמצעות צילומים בגן העיר של ראשון לציון המספר את סיפורה של העיר מאז הווסדה. בגן העיר ישנן מגוון פינות חמד דוגמת: באר המים העתיקה, המגדל הישן וכו’. צילומים אלו מערבבים בין הישן לחדש ויוצרים בוק וינטג’י מלא בסטייל.

צילום בשחור- לבן –  הבחירה בשילוב צילומים בשחור לבן בבוק בת המצווה היא לרוב נדירה מאוד. עם זאת, קונטרסט הצבעים מעניק אפקט מעניין לבוק ומדגיש את תווי הפנים של הנערה.

ביגוד אישי- בשיחת הטלפון הראשונית עם ההורים אני לרוב ממליץ שנערת בת המצווה תגיע לסטודיו עם פריט/מספר פריטים שאהובים עליה (מלבד הבגדים שעומדים לרשותה בעמדת הסטיילינג) כדי לשדרג את ההופעה. שמלות פרחוניות על רקע חלק, גינס’ אהוב עם קרעים או תכשיט מנצנץ לרוב יעשו את העבודה ויהפכו את הבוק לייחודי ומיוחד רק לך.

בוק בת מצווה ופייסבוק- מה ההבדל בין צילומי הבוק לתמונות ברשת החברתית?

בתרבות האינסטנט והאינסטוש שמכתירה מדי יום כוכבים עולים וכוכבי ריאלטי באמצעות המדיה המצולמת זה הך טבעי שנערים ונערות ייחסו חשיבות נכרת לתיעוד אינטנסיבי ויום יומי של חוויותיהם.

העולם משתנה וצריך להתאים עצמו לקצב השינויים הבלתי פוסק מאחורי עדשת המצלמה. מה שלא מצולם- לא קיים. עוד סלפי אחד ודי  למצלמה ועוד תמונה אחת מהטיול השנתי. הדופק נקבע לפי כמות הלייקים היומית. קצב העלאת התמונות לרשת מהיר ולכן אין להתפלא שנערות רבות בוחרות שלא ל”השאר מאחור” ולתעד את “היום הגדול” באמצעות סדרת צילומים מרהיבה.

יחד עם זאת, יתרונו המובהק של בוק בת המצווה בניגוד לרשות החברתיות הוא בכך שהוא מאפשר הצצה מבוקרת של קרובי משפחה בלבד או חברים קרובים לחווית הצילומים של נערת בת המצווה. הצילומים מתבצעים באווירה שלווה ונינוחה ומנציחים את הרגעים המשמעותיים והקסומים ב”דרך המיושנת והמוכרת”- באלבום. ההורים הם אלו שבוחרים אלו תמונות יעלו לרשת ובכך שומרים על פרטיותה של הילדה.

בד בבד, הצילום המקצועי והתמונות המרהיבות מחזקות את בטחונה העצמי של הילדה ומהוות מקור לגאווה עבורה בקרב בני גילה.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)