בוק בת מצווה בחורף

בוק בת מצווה – סטודיו נגה

בת מצווה בחורף? זה הזמן לצילומים

אירוע הבת מצווה הוא אירוע מכונן ומרגש. ביום זה את הופכת מילדה לנערה בוגרת. נערות רבות כיום בוחרות להנציח את האירוע המשמעותי באמצעות צילום בוק בת מצווה שעליו לא כדאי לוותר.

בשנים האחרונות, שבהן תמונות וצילומים הפכו למצרך מבוקש ברשתות החברתיות, תופעת צילום הבוק לקראת בת המצווה הפכה לתופעה רווחת ואף מתבקשת. הצילומים הללו זוכים להשקעה מיוחדת וליחס רציני במיוחד כי בהחלט מדובר בציון דרך משמעותי בחיים. סט הצילומים יהוו מזכרת נצח לשנות הילדות התמות שחלפו ולתחילתן של שנות הנערות.

איך תבחרי צלם לצילומי בוק בת מצווה?

כאשר את עומדת לבחור את הצלם שינציח את הרגעים הכי יפים ומשמעותיים שלך בחיים, עלייך לבחור בצלם שיהיה לך נוח ונעים לתקשר אתו ושתיווצר ביניכם כימיה טובה. יש להסביר לצלם מהן הציפיות שלך ולבקש לראות בוק לדוגמא שבו תוכלי להתרשם ממגוון העמדות והאפשרויות שיש לסטודיו להציע.

סוג הצילום המועדף

ישנן אפשרויות צילום שונות ועלייך להחליט מה הסגנון הרצוי  ומהו העיתוי המתאים לצילומים. ללא ספק, הבחירה פעמים רבות תיהיה מושפעת מהעדפה האישית שלך, עונת הצילומים וכו’.  אנו ממליצים לתאם את מועד הצילומים לפחות חודשים מראש. נפרט מעט על האפשרויות הקיימות כדי להקל עלייך את הבחירה.

צילומי בוק בת מצווה בחוץ – יש בנות שלא מוותרות על צילום חוץ, והאמת? הצדק עימן. אין כמו יופיו של הטבע שמציע תמונות מרהיבות. לרוב תדרשי לבחור בין שלוש לחמש לוקיישנים שונים דוגמת: קיר פרחים, שמורה, חיטה, בית נטוש, שוק נטוש, יער ונחל, שקיעה בחוף ים. מגוון האפשרויות הוא רב ומבלבל ולכן מומלץ להחליט מראש בסיוע הצלם על תמהיל הצילומים הנדרש. הצילומים לרוב נערכים משעות הצהריים עד לשקיעה ולכן יש חשיבות רבה לעמידה בזמנים בעיקר בתקופת החורף.

צילומי בוק בת מצווה בסטודיו – יש בנות שמעדיפות את צילומי הסטודיו הנערכים באווירה האינטימית של הסטודיו. בסטודיו מגוון של עמדות ותפאורות שהושקעה בהן מחשבה רבה. הסטודיו מאפשר צילום על רקע נופים אורבניים, עירוניים וטבעיים. בסטודיו תוכלי לבחור בין חמש לשבע עמדות לפי טעמך האישי. לבחירתך, בסטודיו תלווה אותך סטייליסטית מקצועית שתוכל להמליץ על ביגוד ואבזור מתאים. האווירה בסטודיו נינוחה ומשפחתית והצילומים לרוב מתקיימים בשעות הבוקר.

בוק בת מצווה בחורף

חוגגת בת מצווה בחורף? מזל טוב!! במאמר הקרוב תוכלי למצוא טיפים כיצד לשדרג את  הבוק לאלבום חורפי ומושלם.

ילידות החורף שמגיעות אלינו לסטודיו לא פעם חוששות ומתאכזבות מן האפשרות שיום הצילומים שנקבע להן יהיה גשום וסוער. לעיתים, ימי הצילומים  אף נדחים בשל תחזית מזג האוויר קודרת אך מניסיוננו דווקא תקופת החורף היא הזדמנות נפלאה לעצב אלבום מקורי ברוח אווירת החורף הקרירה.

במידה ויום הצילומים נקבע לך בחודשי החורף (דצמבר-מרץ) תוכלי ליהנות ממגוון אפשרויות הן מבחינת צילומי הסטודיו והן מבחינת האפקטים הטבעיים של העונה הקרה בצילומי החוץ.

ראשית, בסטודיו קיימת עמדת שלג עם שלל אביזרים שעוצבה תוך חשיבה עד הפרט האחרון. עמדה זו כוללת: שלג, מגלשת-שלג, עצים וכו’. צילום על רקע הנוף המושלג מעניק לבוק נגיעה רומנטית ורכה.

שנית, בסטודיו קיימים מגוון פריטים חורפיים שמשדרגים כל לוק והופעה! הסטייליסטית של הסטודיו תוכל להתאים לך מגוון של תלבושות ואקססוריז מעמדת הסטיילינג כדוגמת: מעילי פרווה, צעיפים, כובעי צמר, כפפות, מגפיים אופנתיות וכו’. בנוסף, ניתן להתייעץ עם הסטייליסטית לגבי איפור בצבעים המתאימים לעונה.

בנוסף, עמדת השופינג שלנו, גם היא מתאימה לצילומים הנקבעים בעונת החורף שכן היא  מעוצבת באווירה ניו-יורקית ויכולה להשלים את ה”לוק הקריר”.

כמו כן, במידה ובחרת את האפשרות של צילום בוק בת מצווה בטבע (ואם יתמזל מזלך) תוכלי להנות מהאפקט הטבעי של השלכת בתקופת הסתיו והחורש הטבעי וכן משקיעות מרהיבות וססגוניות בגווני הסגול- כתום בחודשי הסתיו-חורף. בצילומי החורף, אנו ממליצים על שילוב של לבוש אלגנטי המעניק מראה דרמטי ומעניין: שמלות טול שחורות נשפכות ומסכות נשף שחורות.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)