בוק בת מצווה בסטודיו – בעד ונגד

בוק בת מצווה

צילום של בוק בת מצווה בדרך כלל נערך או בסטודיו או במקומות שונים בטבע. למקום שבו מצלמים את הבוק יש כמובן חשיבות רבה, ומה שאתן צריכות לבחור הוא את האפשרות שנראית לכן ככזו שתהפוך את הבוק שלכן להיות יפה יותר. כאן תקבלו את כל המידע על צילום של בוק בת מצווה בסטודיו, וכמובן מה היתרונות והחסרונות של הבחירה הזו.

 

בוק בת מצווה

בוק בת מצווה כבר מזמן הפך להיות חובה עבור כל ילדה שמגיע לבת מצווה, ולא סתם. הבוק הוא מובן הרבה מעבר לאלבום תמונות. במהלך יום הצילומים לבוק תוכלו לחוות סיטואציות ייחודיות ולהכיר את עצמכן בצורה קצת שונה ממה שאתן רגילות. הפקה נכונה של בוק בת מצווה תהפוך אותו להיות חוויה שתישאר אתכן לכל החיים.

 

בוק בת מצווה יתרונות וחסרונות

כמו לכל בחירה שאנחנו עושות בין שתי אפשרויות, גם למקום שבו אתן בוחרות לצלם את הבוק שלכן יכולים להיות יתרונות וחסרונות, ואסור להתעלם מכך. יחד עם זאת השאיפה שלכן צריכה להיות לבחור במקום כמה שיותר טוב שהחסרונות שלו הן המעטות ביותר. כאשר מדובר על בחירה של מקום לצילום בוק בת מצווה, עומדות בפניכן שתי אפשרויות, בוק בסטודיו או בוק בטבע.

 

בוק בת מצווה בסטודיו

לבחירה לצלם את הבוק בסטודיו יש כאמור יתרונות וחסרונות. אנחנו כאן כדי להציג לכן אותן בצורה הכי ברורה שיכולה להיות כדי לעזור לכן לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכן. אבל לפני שנתחיל חשוב שתזכרו, אין מקום טוב לצלם בו בוק בת מצווה אלא מקום מתאים, והתפקיד שלכן הוא למצוא את המקום המתאים ביותר עבורכן כדי לצלם בו את הבוק. נתחיל עם היתרונות כמובן.

 

1.     מזג אוויר

כאשר אתן קובעות יום עבור צילום של בוק בסטודיו אתן לא צריכות להיות מוטרדות ממזג האוויר באותו יום. בעוד שביום צילום בטבע יש תנאי מזג אוויר שלא יאפשרו לכן לערוך את הצילום, כאשר מדובר על יום צילום בסטודיו הבעיות הללו כלל לא קיימות. כל מה שאתן צריכות הוא רק לקבוע את היום המתאים, והסטודיו כבר יהיה מוכן עבורכן.

 

2.     נוחות

כאמור, הסטודיו הוא סביבה שנבנתה במיוחד עבור צילומים מהסוג שאותו אתן רוצות. בסטודיו יש את הציוד המתאים עבורכן, ואתן לא צריכות לעבור בין מקומות שונים. בלי הרבה מאמץ יום צילום בסטודיו יכול לעזור לכן להפיק את בוק הבת מצווה המושלם.

 

3.     זמן

כאשר עורכים בוק בת מצווה בחיק הטבע, לעיתים אתן תהיו מעוניינות ביותר מנוף אחד מה שמצריך אתכן לעבור בין מקומות שונים. הנסיעות הללו יכולות לבוא על חשבון הזמן של הצילום, בעוד שכאשר הבוק מצולם בסטודיו, כל הזמן מוקדש רק עבור הצילום.

 

4.     סביבה ייעודית לצילום

 הנקודה האחרונה שעליה נדבר היא אולי החשובה ביותר, והיא נוגעת לעובדה שהסטודיו הוא מקום שכל הייעוד שלו הוא כדי לערוך בו צילומים. בבנייה ועיצוב של סטודיו מושקעת מחשבה רבה שכולה נועדה עבור המטרה של להפוך אותו להיות המקום המושלם לצילומים. עבור צילומים של בוק בסטודיו עוצבו תפאורות שונות ונקנה ציוד מיוחד שכולו נועד עבור צילום הבוק.

 בניגוד לצילום בטבע, התמונות שאותן מצלמים בסטודיו לא צריכות עיבוד במחשב כיון שהסביבה של הסטודיו מאפשרת לצלם באיכות גבוהה במיוחד. אלבום שצולם בסטודיו הוא אלבום שהתמונות שיהיו בו הן תמונות באיכות אחרת לגמרי.

 

חסרונות – סביבה מלאכותית

החיסרון המרכזי של צילום בוק בסטודיו הוא בעיקר העובדה שהסביבה של הסטודיו היא סביבה שעוצבה עבור צילום ואינה סביבה טבעית כמו בחיק הטבע. אם אתן אוהבות טבע במיוחד הנתון הזה יכול להפריע לכן. יחד עם זאת, התוצר הסופי של הבוק יכול לחפות על הבעיה הזו, וכדאי לכן לקחת את זה בחשבון.

 

בשורה התחתונה, מה כדאי לעשות?

אז אחרי שקראתן את היתרונות והחסרונות השונים, אתן אלו שצריכות לקבל את ההחלטה. עם זאת ההמלצה שלנו היא לא לוותר על צילום של בוק בת מצווה בסטודיו, לאור היתרונות הרבים שיש לסטודיו על פני כל מקום אחר.

 

סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה

סטודיו נגה הוא סטודיו שמתמחה בהפקות של בוק בת מצווה כבר שנים ארוכות. הצוות המסור של הסטודיו שלנו ילווה אתכן עוד לפני יום הצילום כדי להבין מה בדיוק הבוק שאותו אתן רוצות. במהלך יום הצילום תעברו חוויה מיוחדת במינה, שתהיה הרבה מעבר לסתם הפקה של בוק. כמובן שהתוצר הסופי שאותו תקבלו יעשה בצורה כזו שתשביע את את רצונכן עד כמה שניתן.

 

לסיכום

להפקה של בוק בת מצווה בתוך סטודיו יש יתרונות וחסרונות. עם זאת, נראה שכאשר מדובר על יום צילומים לבוק בת מצווה היתרונות הרבים שיש לסטודיו גוברים על החסרונות מה שהופך את הסטודיו להיות מקום שכדאי לכם מאוד לערוך בו הצילומים. התנאים הטובים והתפאורות השונות יכולים להפוך את הבוק שלכם להיות בדיוק מה שחלמתן.

  

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)