בוק בת מצווה בראשון לציון

הפקת בוק בת מצווה

יש מגוון רחב של חברות שמציעות לקיים צילומים לבת מצווה בתוך סטודיו לצילום בראשון לציון. לכל חברה יש את היתרונות והחסרונות שלה וקשה מאוד לדעת מהי החברה הטובה ביותר מבין כולם. כדי להקל עליכם בבחירה, ניסחנו עבורכם 6 שלבים שיאפשרו לכם לדעת איך לבחור את החברה המומלצת שתתאים לכם כמו כפפה ליד.

בשלב הראשון – תערכו חיפוש בגוגל

כדי שתוכלו להתחיל בסינון בין החברות השונות, עליכם להסתייע במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, הלא הוא – גוגל. תכנסו אל האתר דרך הדפדפן ותכתבו בתיבת החיפוש את המילים הבאות: סטודיו לצילום בראשון לציון. בשלב זה, אתם צפויים לגלות שיש יותר מסטודיו אחד. כעת, אתם צריכים להקדיש זמן בהתרשמות מהאתרים של החברות השונות. שם תוכלו לראות תמונות מבוקים שנערכו בעבר על ידי כל חברה. מספיק שתסתכלו על 4-5 אתרים ולאחר מכן, תבחרו ב-2 החברות שנראות לכם המתאימות ביותר.

בשלב השני – תבדקו את הביקורות שנכתבו על החברות הללו

כעת, יש בידיכם 2 חברות שהתרשמתם מתיק הצילומים שלהן והן עורכות בוק בת מצווה בראשון לציון. שימו לב, אין זה מספיק בשביל לקבוע את איכות החברה. בשלב זה, אתם צריכים לבדוק שמדובר בחברה שעונה על הפרמטרים הבאים:

  • יחסי אנוש טובים
  • מאפשרת לערוך תמונות לאחר הצילומים
  • עומדת בזמנים
  • קשובה לילדת בת המצווה וסבלנית ועוד

יכול להיות שהחברה ציינה את כל הפרמטרים הללו באתר שלה, אבל איך אומרים? אין הנחתום מעיד על עיסתו. לכן, עליכם לבדוק מה לקוחות החברה חושבים עליה. תוכלו לעשות זאת באמצעות הדרכים הבאות:

  1. תכתבו את שם החברה בגוגל ולאחר מכן, לחצו על לשונית “ביקורות” ותקראו את כל הביקורות שנכתבו על החברה על ידי לקוחות קודמים

  1. תבדקו מהו הדירוג של החברה בגוגל. במידה והדירוג עולה על 4 כוכבים – אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בחברה טובה.

בשלב השלישי – תבדקו מהן אפשרויות הצילום שהחברה מציעה

במהלך החיפוש שלכם אחר סטודיו לצילום בראשון לציון, אתם צריכים לבדוק אם הסטודיו מציע אפשרויות צילומי חוץ, למשל, בטבע. הרי יכול  להיות שתחליטו בסופו של דבר שאתם רוצים לערוך צילומים לא רק בסטודיו, אלא גם בוק בת מצווה בטבע. כדי לעשות זאת, ניתן לבדוק את האתרים של החברות הנבחרות. ברוב המקרים תוכלו למצוא לשונית שתכוון אתכם לקבלת פרטים נוספים אודות צילומי חוץ במידה ויש כאלו.

בשלב הרביעי – תבדקו אם יש אפשרות לקבל תוספות לבוק

יש חברות מסוימות שמציעות תוספות נוספות לעריכת צילומי בוק בת מצווה בראשון לציון וחשוב שתבדקו מראש אם יש אפשרויות כאלה. חשוב שתבחרו בחברה שמציעה תוספות שכאלו, מכיוון שברוב המקרים, מדובר בתוספות שישמשו לכם כמזכרת חיונית להמשך. להלן כמה תוספות אפשריות שסביר להניח שתיתקלו בהן:

  • סרטון

תכננתם לערוך סרטון עבור ילדת המצווה? במקום שתיעזרו בשני אנשי מקצוע שונים, תוכלו לקבל את השירות מהסטודיו הנבחר. שימו לב שהקליפ שיוצע לכם יהיה בעל איכות גבוהה ויכיל מגוון רחב של תמונות שחלק מהן יהיה מהבוק. ברוב המקרים, אורך הסרטון יהיה כ-8 דקות, אל תתפשרו על פחות

  • אלבום תמונות משפחתי

אלבום שכזה מגיע ברוב המקרים עם כריכה יוקרתית והוא צפוי לשמש לכם כמזכרת ייחודית לאירוע

  • הדפסה על בלוק עץ

לא פעם, אנחנו רוצים להוסיף תמונות למקום האירוע. כדי לחסוך לעצמכם את הנסיעה לחנות כדי לפתח תמונות, אתם יכולים לבחור בתוספת של הדפסת תמונה של ילדת המצווה על בלוק עץ

  • הדפסת תמונה על פרספקס או על זכוכית

הדפסה שכזו יכולה לשמש אתכם לקישוט מקום האירוע ובהמשך, תוכלו להניח או לתלות אותה בבית, בחדרה של הילדה

בשלב החמישי – תתייעצו עם ילדת בת המצווה

לעיתים יש מי שבוחרים לקחת החלטות בעצמנו מבלי להתייעץ עם הילדה שצריכה למעשה להיות במרכז האירוע. לכן, חשוב מאוד שתשימו לב שאתם מתייעצים עם הילדה לפני כל בחירה שהיא. כך תוכלו להיות בטוחים שהיא יודעת מה צפוי להיות באירוע עצמו. להלן כמה נושאים שחשוב להתייעץ לגביהם בכל הנוגע לסגירת בוק בת מצווה בראשון לציון:

  1. תאריך הצילומים
  2. מיקום הצילומים (בסטודיו או בטבע)
  3. הזמנה של מאפרת ועוד
  4. מיקום האירוע (מועדון, בית כנסת וכו’)
  5. חבילות צילום

בשלב השישי – תתקשרו לקבלת פרטים נוספים ותיאום

כעת, אתם יודעים מהם כל השלבים שאתם צריכים לבצע כדי רגע לפני שאתם בוחרים סטודיו לצילום בראשון לציון. זה הזמן הטוב ביותר להתקשר אל הסטודיו ולמסור את כל הפרטים המדויקים אודות האירוע, הצילומים והתוספות שמעניינות אתכם. במהלך השיחה עם הצלם או הצלמת, תוכלו לקבל את כל המידע שלא מצאתם במדריך הנוכחי.

לסיום

אנחנו בסטודיו נגה – הסטודיו המוביל להפקת בוק בת מצווה, מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולקבל פרטים נוספים אודות הסטודיו וחבילות הצילום שאנו מציעים, כדי שתוכלו לערוך צילומי בוק בת מצווה בראשון לציון במקום האיכותי והמקצועי ביותר.

מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת מידע נוסף 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)