מה המחיר של בוק בת מצווה?

בוק בת מצווה

איך קובעים את העלות לבוק בת מצווה?

חגיגות בת המצווה הולכות ומתקרבות, כל ההכנות כבר מאחוריכם – סגרתם תאריך עם האולם, הזמנתם קייטרינג מומלץ, השקעתם בבחירת ה-DJ ועדיין נותרתם עם סימני שאלה לגבי צילום בוק בת המצווה שיהווה מזכרת לילדה מהאירוע החגיגי והמשמעותי שקרב ובא.

 אמרה מפורסמת קובעת ש”תמונה שווה אלף מילים…” ואם כך הדבר, כיצד ניתן וכדאי לתמחר בוק לבת המצווה? מהו המחיר המומלץ לבוק בת המצווה?

כדי לענות לעומק על שאלה זו יש להבין את חשיבותו של הבוק ואת משקלו ביום האירוע. כל ילדה חולמת היום על יום צילומים מיוחד שיוקדש רק לה שבו היא יכולה להפוך לנסיכה ליום אחד. צילום של בוק כיום אינו מהווה “מותרות” כי אם סגירה של פרק משמעותי בחייה של הילדה. בחיפוש קדחתני באתרי אינטרנט שונים, אתם תיחשפו למגוון של צלמים ולסגנונות צילום שונים ובין היתר לטווח מחיר שונים שפעמים רבות מגלם את ניסיונו של הצלם, כמות העמדות שבהן הילדה מצולמת, כמות העמודים, סוג כריכה וכדומה.

האם יש הבדל בין בוק בת מצווה זול ליקר?

בשיחה ראשונית עם לקוחות הסטודיו, עולה לא אחת שאלת מחירו של הבוק בת מצווה. ללא ספק, מחיר הבוק, הוא אחד מהשיקולים המרכזיים בבחירת הסטודיו לצילום. לקוחות רבים, מבצעים סקר שוק מעמיק בקרב הצלמים השונים בכדי לקבל את המחיר המתאים ביותר בעבורם. יחד עם זאת, חשוב שלא להתפתות למחירים “זולים מדי” שיכולים להשליך על התוצר הסופי שתקבלו וחשוב מאוד לוודא שיום הצילומים אכן יהיה יום התואם את הציפיות האישיות שלכם. ישנן מספר נקודות שאנו ממליצים להתייחס אליהן בשיחה עם הצלם:

  1. שירות עבור ילדת בת מצווה אחת בכל פעם – “האני מאמין” של סטודיו נגה הוא שיום הצילומים צריך להיזכר כיום חוויתי עבור הילדה ולכן אנו נותנים דגש לא רק על התוצר הסופי (הבוק) אלא גם על מהלך יום הצילומים: סטיילינג על ידי מאפרות מקצועיות, התאמה מדויקת של פרטי הלבוש והכל אוירה נינוחה. בכל פעם מצולמת ילדה אחת בלבד בסטודיו.
  2. כמות עמודים מספקת בבוק – למרבה הצער, צלמים לא מעטים, נוטים לנקוב במספר העמודים ולא במספר הדפים של הבוק. בכך, הם מטעים את הצרכן (ע”י ניפוח מלאכותי של כמות העמודים בבוק) וגורמים לבלבול, אכזבה ועוגמת נפש.
  1. עקרון “הכל כולל הכל” – לבדוק שהמחיר באמת כולל את הכל ללא “תוספות מיוחדות” שיצוצו להן בהמשך. חשוב לוודא כי כל הביגוד והאבזור של הסטודיו יעמוד לרשותכם ביום הצילומים וכן לבדוק האם השירות כולל סטיילינג או בתוספת תשלום.

יחד עם זאת, אנו מודעים למציאות שבה “יוקר המחיה” והמציאות הכלכלית אינן מאפשרות מימון של בוק במחירים אסטרונומיים ולכן אנו מציעים למצוא את האיזון – בוק בת מצווה איכותי במחיר מידתי ונוח. חשוב מאוד להתחבר לסגנונו של הצלם ולאופיו של הצלם ולוודא שבתכם תצולם על ידי אותו צלם שצילם את התמונות המוצגות באתר. זכרו כי לכימיה הראשונית עם הצלם אין מחיר והוא זה שיוכל להנחות אתכם ולהמליץ לכם גם על ספקים ליום האירוע מניסיונו העשיר.

זה המקום להדגיש, שמחירו של הבוק אינו נגזרת רק של כמות התמונות הסופית שתקבלו וכמות שעות העבודה. אנו בסטודיו נוגה משקיעים זמן גם בעריכה עדינה של התמונות כדי ליצור אלבום תמונות צבעוני ומרהיב שיקלע לטעמכם האישי.

באתר שלנו תוכלו למצוא את המחירון של הסטודיו, תלוי כמובן בסגנון ובתוספות. טווח זה יאפשר לכם לקבל פרופורציה מול צלמים נוספים בהשוואה כמובן לאיכות התמונות וללוקיישנים המוצעים.

נשמח לתפור לכם את “חליפת הבוק האישית” בהתאם ליכולתכם ולרצונה האישי של הילדה. אנו בסטודיו נגה, מבינים את חשיבותו של הבוק ביום החשוב של בת המצווה ולכן אנו עושים ככל שביכולתנו להעניק לכם בוק בת מצווה איכותי ומגוון במחיר נוח שיהיה תואם לציפיותכם.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)