בוק בת מצווה – צילום בוטיק

הפקת בוק בת מצווה

בוק בת מצווה – צילום בוטיק

יום הצילומים לבוק בת מצווה הינו יום מרגש וחוויתי. מומלץ לתאם יום צילומים כחודשיים מראש ממועד הצילום על מנת להפיק בוק מדהים ומזכרת נפלאה להמשך החיים. אנו מתמחים בצילום אומנותי מיוחד ומשלבים בבוק תמונות של סטודיו וטבע.

בסטודיו נצטלם בעמדות ייחודיות לסטודיו נגה שיצירתן הייתה מלאכת מחשבת. הושקעה מחשבה רבה באבזור הסטודיו עד לפרטים הקטנים לצורך הפקה של צילום ריאליסטי ואותנטי. במקום להתפשר על רקע קבוע שמתחלף, אנו יצרנו חללים מעוצבים לצילום אומנותי ומיוחד במגוון נושאים כגון: חווה, גרפיטי, פנטזיה וכדומה.

בוק בת מצווה – יום הצילומים

הצילום בטבע הינו צילום שמותאם אישית ומשתנה מאלבום לאלבום ומאפשר גיוון של התמונות באמצעות שימוש בנוף טבעי וייחודי ותלבושות ייחודיות כגון: זרי פרחים, טולים רכים ונשפכים ליצירת מראה רומנטי וקלאסי. בחירת הלוקשיינים תיעשה על ידי כלת בת המצווה בהתאם לעונה ומזג האוויר, במקומות מיוחדים כגון: שמורת טבע, שדות, פרחים, חיטה, חוף ים ועוד.

צילום בוטיק של בוק בת מצווה הינו הפקת בוק אישי ויוקרתי לילדה אחת בלבד. בסטודיו כל ילדה זוכה לקבל את מלוא תשומת הלב ויחס אישי ומקצועי, כך שבכל פעם מצולמת ילדה אחת בלבד. חשוב לנו שיום הצילום ייזכר כיום חוויתי ולכן אנו דוגלים בהענקת יחס אישי, להבדיל מתעשיות הצילום המעניקות שירות “פס ייצור”.

ביום הצילומים נגבש דעה באילו לוקיישנים ברצוננו להצטלם בסטודיו ובטבע, נעלה רעיונות ונחליט יחד את הקונספט של צילום הבוק על מנת להפיק בוק בת מצווה מושלם. צוות הסטודיו ישמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולהמליץ על פי הניסיון העשיר שיש לנו בתחום.

צילום בוטיק מיועד לכלת בת מצווה המעוניינת בבוק מוקפד ומקצועי ובצילום אומנותי המלווה על ידי סטייליסטית, אשר תלווה ותתמוך במהלך הצילומים. במהלך המעבר בין התחנות השונות, הסטייליסטית תתאים את עיצוב השיער והאיפור לכל עמדה ועמדה על מנת להפיק את התמונה האולטימטיבית. ביום הצילומים אנו נחליף מספר תלבושות בסטודיו ובטבע בהתאם לבחירת הילדה והסטייליסטית, המותאמים למיקום הצילום. ניתן להביא מהבית ביגוד נוסף לפי טעמה של הילדה, לגיוון הבוק והעשרתו.

בסוף יום הצילומים אנו נעבד תמונות נבחרות מהטבע ונעצב את האלבום עד לתוצר סופי ומוגמר – התוצר ה-מ-ו-ש-ל-ם!

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)