בחירת מקום לבת מצווה

בוק בת מצווה

המסע לבת המצווה: בחירת מקום אירועים לבת המצווה

מסעדה? אולם לבר/בת מצווה? בטבע? מול הים? רק לבני משפחה או גם לחברים בשכבה?  כיום יש מגוון אפשרויות לחגיגת בת המצווה והמבחר כל כך מבלבל. ללא ספק, בחירת המקום לאירוע היא אחת המשימות המורכבות והמאתגרות בה תתקלו בארגון אירוע הבת מצווה. היום, כשבשוק האירועים קיימת תחרות כה גדולה על ליבם של החוגגים, משפחות רבות בוחרות בהפקות גרנדיוזיות ומושקעות בעוד שאחרים יעדיפו אירוע סולידי ואינטימי בחיק המשפחה.

כדי להקל עליכם, רכזנו כאן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם בבחירת האולם הנחשק ושיהפכו את האירוע למוצלח במיוחד.

  1. ערכו רשימה של מקומות פוטנציאלים שיש לגביהם מגוון רב של המלצות חיוביות ברשת האינטרנט. מומלץ מאוד לבקש המלצות מחברים קרובים ובני משפחה לגבי מקומות אלו שכן ייתכן ובקרו בהם בעבר ויוכלו להמליץ לחיוב או לשלילה.
  2. בדקו מהי מידת הקרבה של אולמות האירועים למקום המגורים הגיאוגרפי של המוזמנים. במידה ותבחרו לחגוג באולם אירועים שרחוק גיאוגרפית תאלצו לרוב לספק אמצעי הגעה למקום האירוע דבר שעלול להגדיל את ההוצאה הכספית ביום האירוע.
  3. קבעו פגישה מול בעלי האולם/אנשי השיווק של האולם. במהלך פגישה זו נסו להתרשם מיחסי האנוש של הבעלים, מרמת השירות, מניקיונו ותחזוקתו של האולם וכו’.
  4. הגיעו מוכנים לפגישה ושאלו את כל השאלות. כך למשל, חשוב לברר האם המקום מחזיק ברשותו רישיון עסק, האם קיימת תעודת כשרות לאולם, מהו הדין במקרים של ביטולים וכן הלאה.
  5. מומלץ לבקר במועד נוסף טרם סגירת העסקה כדי להתרשם מהאירוע ב”לייב” ולבדוק את השטח: התרשמו מהתאורה וההגברה, עיצוב האולם, וסקרו בעינכם את האוכל שמוגש לאורחי האירוע. בדקו האם המנות מוכנות ע”י האולם עצמו או שמדובר בקייטרינג חיצוני. בעת הצורך, בקשו להגיע לערב טעימות.
  6. בדקו אילו חבילות האולם מציע. האם יש הסדר מול די.גיי? צלם? במידה וכן, בררו לעומק מה הינכם מקבלים בחבילת הצילום. לרוב, מדובר בחבילה בסיסית שמסובסדת ע”י בעל האירוע ואתם נדרשים להשתתפות עצמית נמוכה. שאלו את עצמכם- האם אלבום מסוג זה עונה על הציפיות שלכם?
  7. בדקו מהם השירותים הנוספים שהאולם מציע: האם קיים מקרן באולם שבו ניתן להציג סרטון/מצגת? האם שירותי הבר כלולים או כרוכים בתשלום נוסף?
  8. השוו בין מחירי המנות במקומות השונים. מומלץ כי בחישוב הסופי ילקחו בחשבון כל הוצאות האירוע ולא רק מחירן של המנות עצמן.
  9. לבסוף, ערכו טבלה מרוכזת שבה תסכמו את מכלול הפרטים בכדי להגיע להחלטה מושכלת.

ואם בחרנו כבר שמלה, כיצד נבחר צלם?

את השלב המרגש הזה חווה כל ילדה – נערה, בשנה בה היא חוגגת את יום הולדתה ה – 12. היא נפרדת בשנה זו מימי הילדות שלה והיא פותחת פרק חדש בחייה. היא נעשית לנערה אחראית ובוגרת, כזו שההתייחסות אליה היא מכבדת יותר. בעיתוי המרגש הזה בו היא צועדת את כברת הדרך המשמעותית, מוצאים מרבית ההורים את הצורה המתאימה לחגוג את האירוע ולציין את יום ההולדת. בין היתר חוגגים מסיבה נעימה יחד עם מוזמנים, וגם עורכים צילום בת מצווה!

איך לבחור צלם  מומלץ עבור צילום בת מצווה?

  • מקצועיות לצד אומנות – מקצוע הצילום הנו מקצוע של אומנות. כי בשביל להפיק תוצאה נאה ואיכותית אין די בידע, אלא חשוב שיד אומנית תהיה זו שמבצעת את הצילום ואת עריכת התמונות לאחר מכן. לכן שווה להשקיע ולשלם מחיר יקר יותר בשביל ליהנות מצילום מקצועי ואומנותי אצל מקצוען אמיתי.
  • גישה ודינמיקה – כדי להשיג תמונות נאות ואיכותיות, חשוב מאוד כי בעת הצילומים תהיה אווירה נעימה וכימיה בין הצלם לבין המצולמת. בשביל זה יש לבחור בצלם שיש לו יכולת לניהול שיחה נעימה ולבלות בצוותא במשך זמן הצילומים.
  • המלצות – מומלץ לברר אצל מכרים או ידידים, אלו שחגגו בתקופה האחרונה אירוע שכזה ובחרו לבצע צילום בת מצווה אצל צלמת. אם תקבלו המלצה על צלמת שהיו מרוצים ממנה, הן במהלך ביצוע הצילומים והן מהתוצר הסופי – התמונות או בוק הבת מצווה. זה סימן לכך שאכן מדובר באשת מקצוע מעולה שכדאי גם לכם לבחור בה.

בחרו בצלם מקצועי שיש לו יכולות מקצועיות לספק לכם שירות מעולה וחוויה נעימה, והכי חשוב – תוצר איכותי ותמונות מעולות! כדאי להתרשם מתמונות בת מצווה שצולמו בעבר בשביל להחליט אם הסגנון מוצא חן בעיניכם.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)