טיפים לצילום בוק בת מצווה

הפקת בוק בת מצווה

אז על מה אנחנו מדברים?

הילדה שלכם חוגגת 13 חורפים ואתם רוצים לתעד את היום המיוחד? חשוב שתדעו כי בחירת צלם לעריכת צילומי בוק בת מצווה דורשת מחשבה מעמיקה, כך שאין מדובר בעניין של מה בכך. זו הסיבה שבעקבותיה הכנו את המדריך הנוכחי. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות מהם 7 הטיפים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם עורכים את הבוק האיכותי, המשתלם וכמובן, גם היפה ביותר.

טיפ מספר 1 – תתייעצו עם הילדה

אנחנו לפעמים מקבלים החלטות מסוימות מבלי להתייעץ עם הילדים. הפעם, אתם חייבים להתייעץ עם ילדת המצווה. היא זו שתעמוד מול המצלמה ובכלל, האירוע מתקיים בשבילה. לכן, הטיפ הראשון שלנו הוא לקבוע “פגישה” עם הילדה שלכם. תתאמו מראש יום ושעה ותצאו לבית קפה או מסעדה. תזמינו כוס שוקו חמה ותדברו על הצילומים. תשמעו מהילדה שלכם מה חשוב לה בצילומי הבוק. אם היא לא תשתף פעולה, אתם יכולים לשאול שאלות מכווינות, למשל:

  • איך את רוצה שצילומי הבוק ייראו?
  • את רוצה להצטלם לבד או שגם אנחנו (המשפחה) נשתתף?
  • יש דברים מסוימים שחשוב לך שיהיו בצילומים?

טיפ מספר 2 – תכינו מראש סטים של בגדים שיתאימו לצילומים

צילומי בוק בת מצווה צפויים להישאר על המדף לאורך שנים. לכן, אתם צריכים לבקש מילדת המצווה שתציג בפניכם לפחות 6-7 סטים שונים של בגדים שהיא רוצה להצטלם איתם. חשוב מאוד שתשימו לב לנקודות הבאות:

  • תשלבו כמה שיותר סגנונות שונים – תשימו לב שאתם בוחרים בכמה סגנונות לבוש, למשל: שמלות, שילוב של ג’ינס וגופיה\חולצה, אוברולים, וואנזי (לאמיצים בלבד).
  • תזכרו להוסיף לסט גם את הבגד של האירוע

אם אתם רוצים שתמונות הבוק ישמשו אתכם לאירוע עצמו, חשוב שתשימו לב שהילדה תלבש גם את השמלה או הבגד של האירוע ביום הצילומים

טיפ מספר 3 – תתאמו עם הצלמים לפחות חצי שנה מראש

אנחנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם הורים יוצרים קשר עם צלמים שעורכים בוק בת מצווה בטבע או בסטודיו כמה שבועות לפני האירוע. חשוב לציין כי צלמים משריינים את האירועים שלהם כמה חודשים מראש. לכן, שימו לב שאינכם מחכים לרגע האחרון ותצרו קשר עם הצלם שבחרתם מיד לאחר בחירת האולם או המועדון שבו תקיימו את החגיגה.

טיפ מספר 4 – תבדקו אם יש חבילות צילום

לכל צלם מקצועי שעורך צילומי בוק בת מצווה יש חבילות צילום. החבילות הללו מאפשרות לכם לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו במחיר משתלם. עכשיו, אחרי שיישמתם (כבר מזמן) את טיפ מספר 1, אתם כבר יודעים מה הילדה שלכם רוצה שיהיה באירוע. לכן, אתם יכולים פשוט לבחור את חבילת הצילום המתאימה לכם ביותר מבלי לערב את הילדה שבשלב הזה עסוקה בהתרגשות ובבחירת בגדים ואיפור.

טיפ מספר 5 – תבררו פרטים על בוק בת מצווה בטבע

צלמים שעורכים בוק תמונות לבת מצווה יכולים לצלם תמונות בטבע, בסטודיו ולפעמים בשני המקומות יחד. אנו מציעים לכם לבדוק אל מול הצלמים הנבחרים אם הם עורכים צילומי בוק בטבע מכמה סיבות:

  • לפעמים יציאה לטבע מאפשרת לילדת המצווה להרגיש יותר בנוח אל מול המצלמה
  • צילומים בטבע מאפשרים לעבור מרקע אל רקע (החל מרקע של נהר, אגם, גשר וכו’)
  • צילומים בטבע מאפשרים להגיע למקומות שאהובים על ילדת המצווה.

טיפ מספר 6 – תשימו לב לאיפור

יש מי שבוחרים לאפר את ילדת המצווה רגע לפני צילומי בוק בת מצווה. אם חשבתם לעשות כך, כדאי שתחשבו שוב. אם אין לכם ניסיון באיפור מקצועי, עדיף שתוותרו. אתם הרי לא רוצים לגלות בשלב מאוחר מידי (נניח, לאחר שתקבלו את אלבום התמונות של הבוק) שאין לכם כישרון באיפור. כלומר, שהאיפור לא הוסיף לילדה שלכם, אלא רק גרע מהיופי שלה. לכן, ההמלצה שלנו היא להזמין מאפרת מקצועית. כך תוכלו להיות בטוחים שהילדה תהיה מאופרת בהתאם לצילומים.

טיפ מספר 7 – תזרמו

 

יום של צילומי בוק בת מצווה בטבע בסטודיו עשוי להיות מרגש ומלחיץ עבור ילדת המצווה ועבורכם. לכן, הטיפ ה-7 והחשוב לא פחות מקודמיו הוא לזרום. הילדה קצת חסרת סבלנות? תזרמו. הילדה בוחרת לשנות את הלוקים לצילומי הבוק? תזרמו. הילדה מבקשת שלא תביכו אותה במהלך הצילומים? לא נעים, ובכל זאת, תזרמו. עשיתם את מירב המאמצים כדי לאפשר לילדה שלכם לקבל בוק איכותי, היא תהיה מוקפת בצלמים שידאגו לה. כך שכעת, .נותר לכם רק להתפנק על כוס קפה, לאכול עוגייה טעימה ולזרום.

מילות סיכום

אלו היו 7 הטיפים שכל הורה לילדת בת מצווה צריך להכיר. כעת, כשאתם מודעים לטיפים הללו, אתם יכולים ליצור קשר עם סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה ולברר פרטים נוספים אודות צילומי בוק לבת המצווה. הסטודיו ותיק וידוע כמוביל ביצירתיות, באיכות ובשירות. נשמח ללוות את ילדתכם לאורך הצילומים ולספק לכם צילומי בוק איכותיים.

 

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)