כמה עולה בוק בת מצווה בטבע

בוק בת מצווה

הפקה של בת מצווה צפויה לעלות לא מעט. השכרת מקום האירוע, הקייטרינג והצילומים המקצועיים הם רק חלק מרשימת ההוצאות שצפויה לכם. כדי שתוכלו להיערך בהתאם להוצאות השונות, אתם צריכים לדעת כמה אתם צפויים לשלם לכל אחד מהספקים ואנשי המקצוע. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות צילומי בוק בת מצווה בטבע והעלות שלהם. כך תוכלו לדעת פחות או יותר במה מדובר וכמה תשלמו על השירות.

מהם צילומי בוק בת מצווה בטבע?

רגע לפני שנציין בפניכם את העלות, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים על מה אתם משלמים. לכן, נפרט בפניכם תחילה מידע חשוב אודות השירות. נציין כי צילומי הבוק לילדת בת המצווה בטבע אלו צילומים שמתבצעים באוויר הפתוח. בזמן שיש צלמי בת מצווה שמתמקצעים שצילומי בוק בסטודיו בלבד, יש צלמים מקצועיים שמצלמים בסטודיו ובטבע. אם בחרתם לערוך צילומי טבע, תוכלו לבחור את המקומות שתמיד חלמתם להצטלם בהם. מיקומי הצילום יכולים להיות בקרבת הבית או במרחק נסיעה ממנו. אם אינכם יודעים היכן מומלץ להצטלם, תוכלו לקחת השראה מהמקומות הבאים:

        חוף הים

        שדה תירס

        שדה חיטה

        חורשה

        חוות סוסים ועוד

 

מה צריך לדעת על צילומי בוק בת מצווה בטבע?

חשוב שתדעו שצילומי בוק בטבע דורשים מכם ומילדת בת המצווה להיות גמישים. תאריכי הצילומים הללו נקבעים כמה ימים מראש והם עשויים להשתנות בהתאם לתנאי מזג האוויר. כך שאם למשל, חגיגת בת המצווה צפויה להתקיים בימי החורף הקרים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתאמים יום צילומים כשבועיים מראש (או יותר) ובכמה ימים קודם לכן, אתם עשויים לגלות כי צפוי לרדת גשם ביום הצילום. במצב שכזה, יש סבירות גבוהה שהצלם יצור אתכם קשר לגבי תיאום תאריך אחר של צילום הבוק. צילום בוק בת מצווה בטבע כולל מגוון רחב של יתרונות וזהו החיסרון היחידי שאתם צריכים לקחת בחשבון מראש – את תנאי מזג האוויר.

צילומים עם לבוש מתאים ואביזרים

חשוב לציין כי צלמים מקצועיים מציעים חבילות של בוק בת מצווה מחיר משתנה. המחיר תלוי בתוספות שאתם בוחרים. יש צלמים שמציעים חבילה שכוללת בגדים ייעודיים ואביזרים שמתאימים לצילום בטבע ללא תוספת תשלום, בזמן שיש מי שיציעו לכם לקבל את הבגדים והאביזרים בתשלום נפרד. עדיף כמובן שתבחרו בחבילה שכוללת את קבלת הלבוש והאביזרים ללא תוספת תשלום ותבדקו מהם האביזרים המדוברים. ברוב המקרים מדובר בפריטים הבאים:

        שמלות בסגנון של פיות

        אופניים מעוצבים

        חישוקים מיוחדים

        מטפחות מעוצבות

        כובעים ועוד

כמה יעלה בוק בת מצווה בצילומי טבע?

כעת, אתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות הבוק עצמו, כך שניתן להגיע לעניין שלשמו התכנסנו כאן היום. אתם צפויים לשלם על בוק בת מצווה מחיר משוער כ- 2,100 ₪. שימו לב, בעלות זו אתם צריכים לקבל את הדברים הבאים:

3 מקומות צילום

חבילה במחיר שכזה צריכה לכלול לפחות 3 מקומות שונים בטבע שבהם הילדה תוכל להצטלם

לפחות 5 סטים של בגדים

זוכרים שציינו קודם לכן שאתם צריכים למצוא חבילה שכוללת סטים ואביזרים? במחיר שכזה אתם צריכים לקבל לפחות 5 סטים של בגדים (שכוללים כמובן גם אביזרים).

משך הצילומים צריך להיות 3 שעות

חשוב שתבדקו שבמחיר כזה, אתם מקבלים את שירותי הצילום של הצלם לכ-3 שעות לפחות ולא פחות מזה.

קבלת התמונות בלינק ובאלבום

בעלות שכזו אתם צריכים לקבל את התמונות לא רק בלינק, אלא גם עם אלבום שיכלול לפחות 60 תמונות איכותיות.

אפשרות ראשונה לתוספת לבוק בת מצווה – תוספת של נשות מקצוע

ישנם לא מעט צלמים שעובדים בשיתוף פעולה עם נשות מקצוע מתחום האופנה והסטייל שמגיעות ליום הצילומים בתשלום. אנחנו מציעים לבחון את האפשרות הזו, שכן, הבוק צפוי להישאר לתקופה ממושכת ואתם רוצים להיות בטוחים שהילדה שלכם תיראה בו הכי טוב שיש. לכן אנחנו מציעים שתבדקו אם מתאפשר לשלם תוספת תשלום עבור בוק בת מצווה בטבע שכולל גם את האפשרויות הבאות:

        איפור

        סידור שיער

        התאמת אביזרים על ידי סטייליסטית

אפשרות שנייה לתוספת לבוק בת מצווה – הגדלת האלבום

האפשרות השנייה היא שדרוג של האלבום. ברוב המקרים, האלבומים שמוצעים כחלק מצילומי בוק בת מצווה בטבע הם בגודל בסיסי, אם אתם מעוניינים להגדיל את האלבום, תוכלו לבדוק מראש על אפשרות להוסיף תשלום (בדרך כלל מדובר בתשלום בסך 100 ₪) ולקבל אלבום יותר גדול מזה שהוצע לכם תחילה בחבילה הבסיסית. אגב, כאן תוכלו למצוא את כל התוספות המושלמות לבוק 🙂

לסיום

כעת, לאחר שצוינו בפניכם כל הפרטים אודות בוק בת מצווה מחיר משוער, אתם יכולים לדעת כמה אתם צפויים לשלם אודות הבוק כך שנותר לכם רק לבחור את הצלמים המקצועיים ביותר. אנו בסטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר הוגנת עבור צילומים מקצועיים של בוק בטבע

  

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)