מה כדאי להביא לצילומי בוק בת מצווה?

בוק בת מצווה

צילום בוק בת מצווה הינו עניין מרגש מאוד שגורם ללא מעט בנות, לא פעם, להגיע אל הצילומים מבלי פריטים נלווים. הדבר גורם בסופו של דבר לאי נעימות. שכן, מדובר בפריטים שחייבים להימצא בתיקה של כל ילדה לפני ובמהלך הצילומים. כדי שתוכלי להתארגן מראש עם הפריטים הללו, ריכזנו עבורך את ה-7 החשובים ביותר שאת פשוט לא יכולה להגיע ליום צילומים בלעדיהם:
 

מסרק

זה לא משנה אם בחרת לערוך צילום בוק בת מצווה בתוך סטודיו או בטבע, את צריכה שהמסרק שלך יהיה צמוד אלייך. יכול להיות שאת חושבת עכשיו שבמקרה הכי גרוע, אם תשכחי את המסרק, את תצאי לקנות אחד כזה בקרבת מקום. אבל האמת היא, שלא בטוח שהדבר יתאפשר בגלל הסיבות הבאות:

לפעמים צילומי סטודיו נערכים במושב שאין בו חנות פארם עם מסרקים.

צילומים בטבע לעיתים נערכים במקומות מרוחקים שדורשים נסיעה ממושכת לחנות קרובה.

הצילומים צפויים להיערך במשך כ-3 שעות פחות או יותר. כל דקה ש”תבזבזי” על נסיעה עשויה לפגוע בזמן הצילומים.

גומיות, סיכות או קליפס לשיער

יש מי שחושבים שרשימת אביזרים לבוק בת מצווה כוללת כל מיני פריטים שלא נעשה בהם שימוש יום יומי בדרך כלל. ובכן, את יכולה לראות שההפך הוא הנכון. מרבית הפריטים שיוצגו בפנייך בהמשך, אלו פריטים שאת עושה בהם שימוש קבוע ו הם יחסרו לך אם לא תביאי אותם אל הצילומים.

הפריט השני נוגע לאיסוף השיער. לכל אחת יש את הגומייה, הסיכה או הקליפס לשיער שהיא פשוט לא יכולה לוותר עליה. סביר להניח שבמהלך הצילומים את תרצי לערוך שינויים בשיער שלך. לכן, טוב שיהיה לך את המסרק וגם את הגומייה או כל פריט אחר שמשמש אותך ביום יום לאיסוף השיער.

בגדים לצילומים

סביר להניח שאת יודעת שהסטודיו יכין עבורך בגדים מיוחדים לצילומים. אבל את לא יודעת פרטים מדויקים אודות הבגדים הללו, למשל: המידות שלהם, הצבעים, הגזרות. תזכרי שמאד חשוב לעשות בוק בת מצווה לקראת האירוע כי זו תוספת מדהימה לך ולאורחים כולם.

את יכולה לבקש שישלחו לך תמונות של הבגדים, אבל עד אותו הרגע שבו תלבשי אותם, את לא תוכלי לדעת כמה מהם באמת מתאימים לך. לכן, אנו ממליצים להביא לפחות 4 או 5 סטים של בגדים שאת אוהבת שתרצי להצטלם איתם. כך תוכלי להיות בטוחה שאת עורכת צילום בוק בת מצווה עם בגדים שמתאימים לך ושאת נראית בהם מעולה.

מוצרי איפור שאת עושה בהם שימוש קבוע

אי אפשר לכתוב על אביזרים לבוק בת מצווה ולא לציין כמה מילים אודות מוצרי האיפור הקבועים שלך. לכל אחת יש את המסקרה, המייק אפ, הצללית או כל איפור אחר שהיא אוהבת במיוחד. אם בחרת שלא להיעזר במאפרת, כדאי שתביאי אתך את ערכת האיפור שלך. שימי לב! גם אם החלטת להתאפר מראש בבית, כדאי שתביאי את הערכה, כדי שתוכלי לתקן את האיפור או לשנות אותו בעת הצורך. 

אביזרים לצילומים

צלמים שעורכים צילום בוק בת מצווה בסטודיו או בטבע יודעים שלכל ילדה יש את האופי הייחודי שלה ואת תחומי העניין שלה שצריכים לעבור דרך התמונות. לכן, חשוב מאוד שתביאי אתך אביזרים שונים שיעבירו מסר אודות מי שאת. להלן רשימת תחביבים לדוגמא שתאפשר לך לראות מהם האביזרים המתאימים להם:

רקדנית בלט מקצועית 

ילדה שהיא רקדנית בלט מקצועית יכולה להביא לסטודיו את נעלי הבלט, בגד הריקוד ואביזרי השיער שלה ולהצטלם איתם

כדורגלנית מקצועית

ילדה שמשחקת כדורגל באופן מקצועי תביא את בגדי האימון וכדורגל אל הסטודיו

חשוב שתכירי בתחביבים שלך ותביאי את האביזרים התואמים לסטודיו. 

מטען לפלאפון

אחד הדברים שעשויים לגרום לך להרגיש אי נוחות באופן כללי ולא רק במהלך צילום בוק בת מצווה זו סוללה חלשה בפלאפון. כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת יכולה להיות זמינה ביום הצילומים ולהעלות תמונות של “מאחורי הקלעים” לסטורי, את צריכה שיהיה לך את המטען של הפלאפון שלך. יש מי שבוחרות להטעין את המכשיר מראש ערב קודם. אבל זה לא מבטיח שהמכשיר יישאר עם סוללה מלאה לאורך כל היום. לכן, תפני מקום של כבוד בתיק למטען, מגיע לו.

מצב רוח טוב

זה אולי יישמע לך ברור מאליו שאת צריכה להגיע עם מצב רוח טוב, אבל לפעמים, דברים משתנים ומצב הרוח משתנה בהתאם. יש מי שמגלות ברגע האחרון שהם לא ידעו שצריך להביא אביזרים לבוק בת מצווה ואז הן מגיעות חסרות מצב רוח אל הצילומים (ובצדק). את יודעת בדיוק מה את צריכה להביא, כך שנותר לך רק להכין מצב רוח טוב.

  
לסיכום,
 
זו הייתה רשימה עם 7 אביזרים לבוק בת מצווה שאת חייבת להביא אתך. אם יש לך שאלות נוספות אודות האביזרים הדרושים, אנחנו בסטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה נשמח לשמוע ממך ולעזור לך לבדוק אם יש אביזרים נוספים שאת צריכה להביא.
צילום של בוק בת מצווה בטבע הוא חוויה בלתי נשכחת שקשה לחקות. 
 

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)