מה עדיף – בוק בטבע או בסטודיו?

בוק בת מצווה

 

את צפויה לחגוג בת מצווה בקרוב? יכול להיות ששאלת את חברה שלך שחגגה לא מזמן איזה בוק עדיף? בטבע או בסטודיו? יש מי שתגיד שהיא נהנתה מצילומי בוק בת מצווה בסטודיו, בזמן שאחרת תגיד שהיא
מעדיפה צילומים בטבע. כדי שלא תסתבכי עם דעות של אחרות ותוכלי להחליט מה מתאים לך יותר, ריכזנו בשבילך כמה עובדות שיאפשרו לך לדעת בקלות מה עדיף: צילומי בוק בטבע
או בסטודיו?

 יתרונות צילומי בוק בטבע

כדי שתוכלי לדעת בקלות מה עדיף עבורך, צילומי בוק בת מצווה בטבע או צילומים בסטודיו, בחרנו להציג בפנייך 3 יתרונות מכל אפשרות, כך תוכלי לראות מה האפשרות המועדפת עלייך ביותר.

1.      אפשר ליהנות מאוויר צח

יש מי שמקומות סגורים לא עושים להם טוב מכל מיני בחינות, למשל:

        מקשה עליהם להיפתח ולהרגיש בנוח

        גורם להם להרגיש “חנוקים” ועוד

אם את מרגישה כך כשאת במקום סגור, כדאי שתדעי שבעת קיום צילומי בוק בת מצווה בטבע יתאפשר לך ליהנות מאוויר צח וממרחבים פתוחים שיאפשרו לך להרגיש בנוח. מדובר בעניין חשוב מאוד שכן, את צריכה להרגיש הכי בנוח במהלך יום הצילומים.

2.      את יכולה לבחור את המיקום האהוב עלייך

צילומי בוק בת מצווה צריכים להתאים לאופי שלך. לכן, את צריכה לבחור את המקום האהוב עלייך שיאפשר לכולם לדעת מי את מתוך הצילומים. אם את אוהבת ים, את יכולה להצטלם על החוף בשעת שקיעה או זריחה בהתאם לרצונך. אם יש לך תחביב מיוחד כמו למשל ריקוד בלט או סלסלה, את יכולה לבחור להצטלם בסטודיו עם בגדי הריקוד האהובים שלך. אם את שוחה באופן מקצועי, את יכולה להצטלם בקאנטרי שבו את מתאמנת וכו’.

 

3.      מגוון רחב של אפשרויות

צילומים של בוק בת מצווה בטבע מאפשרים לך לבחור בין מגוון רחב מאוד של אפשרויות. אם כרגע אין לך רעיון למקום להצטלם בו, את יכולה להיות רגועה. הצלמים יוכלו להציע לך מראש מגוון רחב של מקומות שבכלל לא חשבת עליהם והם יכולים למצוא חן בעינייך, למשל: צילומים בחוות סוסים, צילומים ביער פיות קסום, צילומים בסמוך לנחל, צילומים על גשר עצום ועוד.

אפשר לסכם את חלק זה ולומר שצילומים בטבע יאפשרו לך ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, כך שתצטרכי רק לבחור את האפשרות המתאימה לך ביותר.

יתרונות צילומי בוק בת מצווה בסטודיו

יש 2 סיבות אפשריות שבעקבותיהן הגעת לפסקה זו. האחת, בגלל שגילית שאת מעדיפה להצטלם בסטודיו או השנייה, בגלל שעדיין לא החלטת ואת רוצה לבדוק את האפשרות הזו. בכל אופן, הנה 3 היתרונות של צילומי בוק בת מצווה בסטודיו שיאפשרו לך לדעת אם זו האפשרות המתאימה עבורך.

1.      לא צריך להתחשב בתנאי מזג האוויר

את אוהבת יותר את ימי הקיץ החמים? אולי את דווקא חובבת חורף? בעצם, זה בכלל לא משנה, כי אפשר להצטלם בסטודיו בימי הקיץ החמים ובימי החורף הגשומים והקרים. בניגוד לצילומים בטבע, צילומי סטודיו לא צפויים להידחות בגלל מזג אוויר לא צפוי. אז אם את מעדיפה להיות בטוחה שהתאריך שנקבע מראש לצילומים לא צפוי להשתנות, כדאי שתבחרו בצילומי בוק בסטודיו.

2.      לא צריך לעבור ממקום למקום

כשמצלמים בטבע, באופן טבעי, צריך לעבור מנקודת צילום אחת לאחרת כדי ליהנות מכמה רקעים שונים, הרי זו הייחודיות של הצילומים האלה. אבל יש מי שמעדיפות להישאר במקום אחד בלבד ולא לעבור ממקום למקום. בחלק מהמקרים מדובר במעבר רגלי ממקום אחר לאחר ובמקרים אחרים, יש צורך לנסוע מנקודה אחת לאחרת. אם את מגדירה את עצמך ככזו שמעדיפה להישאר באותו מקום, סביר להניח שתעדיפי להצטלם בסטודיו. שם תוכלי להישאר במקום אחד ורק התפאורה שמאחורייך או האביזרים שאת מחזיקה יעברו מקום.

3.      ניתן להשתמש בתפאורה ייחודית

אם את בוחרת בצלם מקצועי שיערוך עבורך צילומי בוק בת מצווה בסטודיו, את תוכלי ליהנות מתפאורה ייחודית בהתאם לבחירתך. כך שאם את אוהבת לאפות, הסטודיו יכול להפוך ברגע למטבח מקצועי. אם את מפסלת בחימר, הסטודיו יכול להפוך ברגע לסטודיו לפיסול. כך שאפשר לומר בעצם שהסטודיו פתוח עבורך ומאפשר לך לבחור בתפאורה הייחודית שמתאימה במיוחד לך. שימי לב, במקרים מסוימים, תצטרכי להביא מראש אל הסטודיו את האביזרים והבגדים שנוגעים לתחום האהוב עלייך. כך יתאפשר לצלם בוק בת מצווה שיראה לכל הצופים בו מי את באופן האותנטי ביותר.

לסיום

עכשיו, אחרי שקראת את כל הפרטים החשובים על צילומי בוק בת מצווה בטבע ובסטודיו, את כנראה כבר יודעת מה האפשרות המתאימה לך ביותר. כך שנותר לך רק ליצור קשר עם סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה ולשמוע פרטים נוספים אודות הבוק שבחרת. אם עדיין לא הגעת להחלטה לגבי מיקום הצילומים, אל תדאגי, אנחנו נשמח לעזור לך לבחור בין השניים עד שתהיי בטוחה שבחרת באפשרות הנכונה לך ביותר
  

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)