צילום בוק בת מצווה – ממה להזהר

בוק בת מצווה

 

בשנים האחרונות צילום של בוק בת מצווה בטבע הופך להיות יותר ויותר פופולרי. צילום של בוק בת מצווה הוא כמובן חוויה מיוחדת, אבל צריך לדעת בדיוק איך להתכונן אליה. כמו כל דבר שתלוי בטבע, לעיתים עלולות להיות תקלות בלתי צפויות ואנחנו כאן כדי לתת לכן את כל המידע שיעזור לכן להימנע מאותן תקלות. רק ככה תוכלו להיות בטוחים שהצילום בטבע יעבור בשלום.

 

דגשים לבוק בת מצווה

בוק בת מצווה הוא הרבה יותר מאלבום תמונות. מלבד התוצר הסופי שכמובן חשוב לכל הצדדים. חשוב לזכור שישנה משמעות רבה ליום הצילומים עצמו. במהלך היום חווים בפעם הראשונה בחיים מגוון סיטואציות וחשוב שהחוויה הזו תיזכר בצורה חיובית. יום הצילום יכול לפעמים להיות מלחיץ כיון שמדובר בחוויות שכנראה אתן חוות בפעם הראשונה, אבל למען האמת זה לא צריך להיות ככה. יש גם הרבה תוספות לבוק בת מצווה שיכולות להפוך את החוויה להרבה יותר נעימה.

המפתח ליום צילום מוצלח הוא להתכונן אל יום הצילום מראש. ההכנה לא כוללת רק הכנה טכנית של הציוד וכיוצא בזה, אלא גם להבין כיצד אנחנו מעוניינות שהיום הזה יראה, מה אנחנו רוצות שיהיה בו, וכמובן אלו דברים פחות מתאימים לאופי שלנו ואנחנו רוצות לוותר עליהן. אם תחשבו מראש על הדברים הללו, יום הצילום שלכן יהיה חוויה בלתי נשכחת.

אנחנו כאן כדי לעזור לכן עם מספר דגשים שבהן את צריכות להיות זהירות במיוחד. הקפדה על הדגשים הללו תבטיח לכן שבוק הבת מצווה שלכם יהיה הבוק המושלם.

 1.     איפה מצלמים את הבוק בת מצווה

 את בוק הבת מצווה ניתן לתלם או בסטודיו של הצלם או במקומות שונים בחיק הטבע. לבחירה של המקום ישנה משמעות רבה, כאשר לכל בחירה יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלה. חשוב להתייעץ עם הצלם מראש על מקום מומלץ, אך יחד עם זאת אם יש מקום שחשוב לכן באופן מיוחד, אל תתביישו להתעקש לבצע בו צילומים.

 בסופו של דבר הצלם נועד כדי להגשים את החלומות שלכן ולא להפך. הבוק הזה הולך ללוות אתכן כל החיים, והמקומות שבהם אתן תפיקו אותו חשובים במיוחד. כמובן שניתן לשלב בין האפשרויות המוצעות לעיל ולצלם את הבוק גם בחיק הטבע וגם בסטודיו עם תפאורה.

 2.     זמן

 אחרי שהזכרנו את העניין של בחירת המקום, חשוב לציין שלעיתים שילוב כמה מקומות שבהם מצלמים את הבוק יכול לגרום לזמן רב ללכת על נסיעות ומעבר בין המקומות השונים. כאשר יום הצילום נערך במקום אחד ניתן להקדיש את כל הזמן לצילום בלבד, מה שלא מתאפשר במקרה שבו עוברים בין מקומות שונים, וחשוב שתתנו על כך את הדעת.

 3.     מחיר של בוק בת מצווה

 כמו בכל שירות שאותו אנחנו צורכות, המחיר הוא נתון שחשוב לנו במיוחד. בדרך כלל חשוב לנו לקבל את המחיר הנמוך ביותר, אבל כאשר אנחנו מדברות על בוק בת מצווה הדבר הזה לא מאוד נכון. לעיתים צלם שמציע מחיר נמוך במיוחד עבור יום צילומים עלול להיות צלם לא מקצועי שהמחיר הנמוך שאותו הוא לוקח מצביע על שירות ברמה ירודה.

 זכרו שהבוק הזה הולך ללוות אתכן עוד הרבה מאוד שנים, ובנוסף שחשוב שיום הצילומים יעבור עליכן בצורה כמה שיותר נעימה. זה לא אמור שאתן צריכות לבחור את הצלם היקר ביותר, אבל תיזהרו מצלמים שלוקחים מחיר נמוך באופן חריג, זה צריך להדליק לכן נורה אדומה.

 4.     תוצרים לא מקוריים

 לעיתים צלמים שונים מציגים באתר שלהם עבודות קודמות שהן ביצעו שנועדו לפתות אתכן לצלם את בוק הבת מצווה בעזרתם. חשוב לשים לב האם התמונות הללו הן התמונות המקוריות והאם הילדות בתמונה הן לקוחות של אותו צלם או שמדובר בדוגמניות.

 בסופו של דבר חשוב שתראי עבודה של הצלם שבוצעה על ילדות רגילות כדי שתוכלי להבין מה הרמה האמתית של הצילום שלו.

 5.     טרנדים

 עניין נוסף שכדאי להיזהר ממנו הוא כמובן ההליכה אחרי טרנדים שונים. בוק הבת מצווה צריך לבטא את הרצונות שלך ואת מה שחשוב לך, ולא בטוח שמה שכולן עושות זה מה שטוב לך. אל תתביישי להתעקש על הדברים שחשובים לך בבוק, גם אם הם לא הכי מקובלים. בסופו של דבר הבוק הזה נשאר אצלך, ואת צריכה שהוא יבטא את מי שאת.

 

סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה

סטודיו נגה הוא סטודיו ותיק שמתמחה בהפקות של בוק בת מצווה. לסטודיו צלם מקצועי במיוחד, שבדרך אל הבוק שלך יהפוך את הצילומים להיות חוויה בפני עצמה. הצלם שלנו בא למטרה אחת בלבד, להגשים את החלומות שלך, ויעשה בדיוק מה שחשוב לך. אז אם בחרת בסטודיו נגה, את יכולה להיות רגועה שבחרת בטוב ביותר.

 

לסיכום

כאשר חושבים על בוק בת מצווה, יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. הדבר הראשון הוא כמובן בחירה של הצלם הנכון, אך מעבר לכך חשוב לזכור שהבוק נועד עבורכן ולא לתת לטרנדים שונים להשפיע על מה שחשוב לכן באמת

אני אשמח לעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)