איך להפיק בוק בת מצווה ב2020

בוק בת מצווה – סטודיו נגה

תמונות איכותיות, אפשרויות בחירה ומגוון אקססוריז – אלו המאפיינים של צילום בוק מודרני לבת מצווה בשנת 2020, אך מעל הכל עומדת החוויה האישית שתמשיך עם הנערה גם לאחר שהאירוע יסתיים.

בשנים קודמות, הציפייה של לקוחות מצילומי בוק בת מצווה, הייתה לקבל אלבום תמונות מעוצב ומרשים. בשנת 2020 זה כבר לא מספיק. היום אנחנו מדברים על חוויה אישית מלאה, ששמה דגש על האווירה במהלך הצילומים וזאת כמובן ללא פשרות על איכות התמונות. מדובר בהפקה שלמה שצריך להתכונן אליה כמו שצריך.

הפקה גדולה של בוק בת מצווה שלא שוכחת את הפרטים הקטנים

הסוד להפקה מוצלחת של בוק בת מצווה בשנת 2020, טמון בפרטים הקטנים. הציוד הבסיסי הוא כמובן ידע בצילום, ניסיון ומצלמה משוכללת ואולי גם מספר עדשות צילום, אך לא פחות חשוב לתכנן את מיקום הצילום ולדאוג למגוון אביזרים.

בחירת הלוקיישן היא משמעותית, מכיוון שלכל נערה אופי שונה ויש מי שחולמת על תמונות בחוף הים או בחורשת עצים ולעומתן אחרות יעדיפו צילומים בסטודיו. לכל לוקיישן יש יתרונות וחסרונות וחשוב להציג אותם לפני הנערה והוריה, כדי שידעו זאת מראש. בסטודיו סגור יש גמישות רחבה יותר בשעות הצילום ואפשרות להשתמש במספר רב יותר של עדשות וציוד צילום מקצועי. כמו כן, אפשר לשלב אקססוריז רבים שלא תמיד ניתן לסחוב לשטח.

בצילומים פתוחים בטבע, שעות הצילום מוגבלות בדרך כלל לשעות המוקדמות בבוקר או לבין הערביים, אך הרקע הטבעי מוסיף לתמונות עומק ויופי ייחודיים שאין להם תחרות. בחלק מן המקומות ניתן לשלב בין צילומים פתוחים בטבע לצילומים בסטודיו אך צריך לקבוע זאת מראש וכמובן שמדובר במחיר שונה.

כדי ליצור תמונות מקוריות, מומלץ לשלב אקססוריז כגון: שרשראות, משקפי שמש, כובעים, נזר, זר פרחים לראש ופריטים נוספים כמו שלטים, בלונים ואביזרים שמביאים לידי ביטוי את האופי הייחודי של הנערה ותחביביה. זה יכול להיות כלי נגינה, בעל חיים, ספר וכל רעיון אחר שעולה לכם בראש.

מכינים רשימה מסודרת

אחרי שקובעים יום ושעה, רצוי להכין רשימה מסודרת ובה יהיה כתוב את כל הדברים שצריך להביא ליום הצילומים. בסטודיו מקצועי בדרך כלל יציעו לכם להיעזר במגוון אקססוריז ופריטי לבוש קיימים, אך תמיד אפשר להביא דברים נוספים מהבית.

ברשימה עצמה אל תשכחו לכתוב כמה סטים של בגדים יש להביא, אילו צבעים מומלצים וגם לשים לב לנעליים שבוחרים ולמראה הציפורניים. נערות רבות הופכות את יום הצילומים ליום מפנק שכולל מניקור ולק ג’ל, איפור ותסרוקת ולכן צלמות רבות עובדות בשיתוף פעולה עם מאפרות ומסרקות שמגיעות לאתר הצילומים, כדי להקל על הלקוחות ולהפוך את היום לחווייתי ונוח.

ליצור אווירה נעימה ואנרגטית

לא כולן נולדו עם בטחון עצמי גבוה ולעתים, הדרישה לעמוד מול מצלמה, יכולה לגרום לנערה מבוכה רבה שתבוא לידי ביטוי בתמונות. איך מצליחים להוציא בוק בת מצווה במצב כזה? קודם כל חשוב לדעת שזה בסדר גמור ואף טבעי להתבייש. צלמת מקצועית תנחה את הנערה מה לעשות ואיך לעמוד והיא תדע להתאים את עצמה לכל אחת וליצור אווירה משחררת וכיפית שיהפכו את הצילומים למהנים.

אפשרויות בחירה, תוצרים ופרסום ברשתות חברתיות

בשנת 2020 אנשים יודעים בדיוק מה הם רוצים, אך ישמחו להיחשף לאפשרויות נוספות ולכן מומלץ להציג בפניהם חבילות צילום לבוק בת מצווה. ההבדל בין חבילת צילום אחת לאחרת, נוגע בדרך כלל במיקום הצילומים, מספר התמונות שיתקבלו, תוספות מיוחדות וכמובן מחיר החבילה.

אם בשנים קודמות התוצר היה אלבום תמונות מעוצב, המכיל כ-30-60 תמונות, הציפייה היום היא לקבל כמות גדולה יותר של תמונות כקבצים דרך המייל או בדיסק או קי. המטרה כמובן, היא להעלות לפייסבוק, אינסטגרם ושאר הרשתות. במקרים רבים, גם הצלמת תשמח לשתף את התמונות שצולמו למטרות פרסום ושיווק במדיה ולכן חשוב ששני הצדדים יבינו את מגבלות השימוש בתמונות מבחינת זכויות יוצרים, מתן קרדיט ואישור פרסום.

ביום צילומים כזה ניתן להפיק תוצרים נוספים שיפתיעו את הנערה, כמובן בתיאום מראש. זו יכולה להיות כרזה עם תמונה מוגדלת, הדפסת תמונה על בלוק עץ וגם מגנטים למזכרת.

בסופו של יום, כשהצלם ובת המצווה נפרדים כל אחת לדרכו, חשוב שהנערה תיקח איתה מהיום הזה את תחושת השמחה, הביטחון העצמי והאנרגיות הטובות שליוו את יום הצילומים. כך תישאר לה מזכרת מיום מיוחד, בנוסף לתמונות.

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)