הפקת חוויה בלתי נשכחת לגיל 12

בוק בת מצווה

בוק בת מצווה הוא החוויה המושלמת עבור כל ילדה שמגיעה לגיל 12, והמפתח לקבל ממנה את כל הרווחים הוא כמובן בהכנה הנכונה. ההכנה צריכה לכלול מחשבה מעמיקה כיצד אתן רוצות שייראה יום הצילום על המרכיבים השונים שמעורבים בו. המקום שבו הבוק מצולם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעליהן אתן חייבות לתת את הדעת, ואנחנו כאן בשביל זה.  

בוק בת מצווה

בוק בת מצווה שמופק בצורה הנכונה הוא חוויה בלתי נשכחת. כאשר אנחנו מדברים על הצורה הנכונה הכוונה היא בעיקר לבוק שמה שבא לידי ביטוי זה הרצונות והשאיפות של הילדה, ולא של הצלם כמובן. כדי להצליח להביא את הילדה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, לצילום של הבוק צריך להתכונן. ההכנה הזו כוללת מספר דברים. 

מקום הצילום

בוק בת מצווה יכול להיות מצולם בטבע או בסטודיו. בוק בת מצווה בטבע הוא חוויה מיוחדת, כיון שלטבע יש קסם שאי אפשר לחקות בצורה מלאכותית. אם בחרתן לצלם את הבוק שלכן בטבע אנחנו מברכים אתכן על הבחירה הזו אבל יש כמה דברים שחשוב שתעשו כדי להפוך את הבוק בת מצווה בטבע להיות הבוק שעליו חלמתן. 

איפה מצטלמים בטבע

טבע זה כמובן שם כולל שנועד בעיקר לבטא את העובדה שהצילום של הבוק לא נערך בסטודיו, אולם איפה בדיוק נמצא אותו טבע שאליו אתן מתכוונות. הטבע יכול להיות כמובן חוף ים, חורשה או יער קרובים, נסיעה לנוף ייחודי כמו מדבר או נוף מושלג וכיוצא בזה. לכן, הדבר הראשון שעליכן לעשות הוא להגדיר באופן מדויק מהן המקומות שבהן חשוב לכן לערוך את הצילומים.

אם אתן לא כל כך מכירות, התייעצו עם הצלם שלכם. חשוב שהצלם לא יגדיר עבורכן את המקומות אלא יבין מה הנופים שחשובים לכן ועל פי זה ייקבע את המקומות הספציפיים שבהם הצילום ייערך. כך תוכלו להיות בטוחות שהשאיפות שלכן מתגשמות, יחד עם זה שהצילום נערך במקום שמומלץ על ידי הצלם. 

נקודה שחשוב לשים לב אליה היא שלפעמים ישנם מקומות שקרובים אליכן ונראה לכן שהם מתאים לצילום. אם הצלם ממליץ לכן לא לערוך בהן את הצילומים כדאי להקשיב לו ולהקדיש את הזמן הנדרש לנסיעה למקומות הטובים יותר. לא תמיד מה שנראה לכן מתאים לצילום נכון מבחינה מקצועית וחשוב להקשיב לאנשי המקצוע, במיוחד במקרה הזה.

הצלם בסופו של דבר רוצה שהבוק שלכם יצא כמה שיותר טוב, והמפתח לזה הוא לקבל את העצות המקצועיות שלו.

  בחירת צלם

עניין נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא בחירה של צלם מתאים. צילום של בוק בת מצווה בטבע שונה מצילום של בוק בסטודיו וכדי שהוא יהפוך להיות החוויה שעליה חלמתן, הצלם צריך להיות כזה שמומחה בצילום של בוק בטבע. בוק שמצולם בטבע דורש מהצלם היערכות מיוחדת וחשוב שהצלם שלכן יהיה כזה שיכול להיערך בהתאם כדי לא לפגוע בחוויה שלכן. 

מזג אויר

במהלך יום צילום בטבע, נתון חשוב שיש לקחת בחשבון הוא העובדה שמזג אוויר יכול לפגוע במהלך הצילום. כדי שהצילום יהיה החוויה שעליה חלמתן, הקפידו על בחירה של מקומות שבהן הסיכון למזג אוויר בעייתי הוא קטן יותר. מזג אוויר בעייתי יכול לפוגע בצורה קשה ביום הצילום ולכן חשוב מראש לנסות להימנע מהפגיעות הללו. כתבנו מאמר מושלם על בוק בת מצווה בחורף, אז אל תדאגו 🙂

 זמן

צילום הוא דבר שלוקח זמן, וכאשר מדובר על בוק בת מצווה בטבע הוא לוקח זמן רב עוד יותר. חשוב לדעת שצריך לפנות בדרך כלל יום שלם כדי ליצור את הבוק המושלם. כאשר הבוק מצולם בטבע מעבר לזמן הצילום צריך לקחת בחשבון את העובדה שיש זמן שהולך על נסיעות, וחשוב שהוא לא יבוא על חשבון הזמן של הצילום כמובן.

 הכנה מראש

ישנה נקודה חשובה שהרבה ילדות שוכחות. יום הצילום לבוק הוא כנראה חוויה שלא חוויתן לפני כן, וכדאי להכיר מראש את הצלם. ההיכרות חשובה הן עבור הביטחון העצמי שלכן במהלך יום הצילום וכמובן כדי שהצלם יבין בדיוק מה הציפיות שלכן מיום הצילום. הבוק בסופו של דבר נשאר אצלכן והוא צריך להיות כזה שמשרת אתכן ולא את הצלם.


לסיכום

צילום של בוק בת מצווה בטבע הוא באמת חוויה בלתי נשכחת, אבל חשוב להיערך אליה בצורה מתאימה. וודאו שבחרתם בצלם המתאים כדי לבצע עבורכן את הצילומים השונים, ובנוסף בחרו את המקומות החשובים שלכם שיתאימו לצילום הבוק. זכרו שהמפתח להפוך את היום הזה לחוויה בלתי נשכחת הוא להתכונן אליו בצורה הנכונה.

סטודיו נגה הוא הסטודיו המתאים ביותר עבורכן כדי להפיק את בוק הבת מצווה המושלם. הצוות שלנו ילווה אתכן מהרגע הראשון ועד לקבלה של הבוק המיוחל שיעשה בדיוק לפי הדרישות שלכן. הסטודיו שלנו מתמחה בצילום של בוק בת מצווה בטבע, ועם הכנה מתאימה היום הזה יהפוך להיות עבורכן חוויה שלא תשכחו לעוד הרבה מאוד שנים.  

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

מ

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)