צילום מקצועי לבוק בת מצווה

בוק בת מצווה

 

בחירה של צלם מקצועי שעורך בוק לבת מצווה אינה עניין של מה בכך. אם אתם מתכננים לערוך בת מצווה בקרוב ואתם מחפשים שירותי צילום מקצועיים, כדאי שתדעו שיש כמה קריטריונים שצלם הבוק שלכם חייב לעמוד בהם. כדי שתוכלו לדעת מהם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, ריכזנו עבורכם את כל 6 הקריטריונים הללו. להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

1. ניסיון בתחום הצילום

הפרמטר החשוב ביותר עבור בחירה בצלמים ובפרט עבור צילום בת מצווה הוא הניסיון. כשאתם בוחרים שירותי צילום, אתם צריכים לבדוק שלצלם או הצלמים הנבחרים יש ניסיון בתחומים הבאים:

ניסיון בתחום הצילום באופן כללי – הדבר האחרון שאתם רוצים לקבל בתמורה לתשלום שלכם זה תמונות נוף שהילדה לא נמצאת בהן או תמונות שבהן הראש שלה “חתוך” ונמצא מחוץ לפריים. אלו רק 2 דוגמאות שממחישות לכם למה ניסיון בתחום הצילום באופן כללי חשוב בעת בחירה של צילום מקצועי.

ניסיון בתחום צילום בוק – לא כל צלם יודע איך לצלם בוק. יש צלמים שמתמחים בצילומים טבעיים במהלך אירוע, צילומי נוף וכו’. כך שחשוב שתבדקו מראש שלצלם המקצועי הנבחר יש ניסיון בתחום זה.

ניסיון בצילומי ילדת בת מצווה – כמובן שחשוב מאוד לבדוק אם יש לצלם הנבחר ניסיון בצילומים של ילדת בת מצווה. כידוע, לילדות בגיל זה יש תנאים מסוימים ורצונות שחשוב לקבל בהבנה והכלה

.

2.ציוד מקצועי ואיכותי

תמונות של בוק לבת מצווה צריכות להיות מקצועיות ומחודדות. אתם לא רוצים לגלות שהצלם שלכם מגיע לצלם עם המכשיר הנייד שלו או אם מצלמה מיושנת עם עדשה שרוטה שתאפשר להוציא תמונות באיכות נמוכה מאוד. לכן, חשוב שתבדקו מראש מהו הציוד שעמו הצלם צפוי להגיע. אם אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בציוד מקצועי, תמיד אפשר לבקש לקבל פירוט מילולי אודות הציוד וצילום של הציוד המדובר.

 

3. עמידה בזמנים

עמידה בזמנים זהו קריטריון משמעותי שחשוב לבדוק אותו אצל כל איש מקצוע. 

כשמדובר בצלם שמגיע לערוך צילום בת מצווה, יש לבדוק אם הוא עומד בזמנים ב-2 המצבים הבאים:

הגעה בזמן ליום הצילומים – יום צילומים צריך להיות מדויק מבחינת הזמנים מסיבות שונות. נניח שבחרתם לערוך את הצילומים בשעות הבוקר, עם הזריחה. במצב שכזה, אתם צריכים להיות בטוחים שהצלם יגיע בזמן כדי שיתאפשר לצלם בזמן שהשמש זורחת ולא בשעת הצהריים.

מסירת הבוק בזמן – כשאתם עורכים צילומים לבוק, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הבוק בזמן. הרי בלא מעט מהמקרים, התמונות בבוק משמשות לעיצובים שונים במהלך האירוע, למשל: העמדת תמונה של הילדה עם אפשרות לכתוב ברכות מסביב או הצגת הבוק באלבום בכניסה לאולם ועוד.

 

4. צילומי טבע וסטודיו

החלטתם אם אתם עורכים צילומי טבע או סטודיו? אולי גם וגם? בכל אופן, אתם צריכים לבדוק מראש שהצלמים הנבחרים עורכים את הצילומים הללו. אתם הרי לא רוצים לגלות שקבעתם עם צלם שמגיע ליום צילום בת מצווה אצלכם בבית ולא בסטודיו או בטבע. 

 

5. בירור אודות תוספות אפשריות

חשוב מאוד שתבדקו שאתם בוחרים בצלם מקצועי שמציע סרטון, עיצוב והדפסה של הזמנה לאירוע, פוסטר וכו’. שכן, ייחסך לכם זמן בנסיעה אל חנות לפיתוח תמונות כדי לקבל את התוספות הללו דרכם. אתם תוכלו לקבל את התוספות יחד עם קבלת הבוק. כך שהדבר יחסוך לכם מאמצים שכדאי שתשקיעו בהפקת האירוע. 

 

6. המלצות, המלצות ושוב – המלצות

אי אפשר להציג בפניכם את כל הקריטריונים שחשוב לבדוק כשבוחרים צלם שיבצע צילומי בוק לבת מצווה שלכם מבלי לכתוב על המלצות. צלם יכול לשכנע אתכם שהוא עומד בכל 5 הקריטריונים שנכתבו לעיל, אבל בפועל, אתם עשויים לגלות שאין זה נכון. כדי שלא תמצאו את עצמכם עם צלם שלא עומד במילה שלו, אתם צריכים לשמוע המלצות אמינות. תוכלו לעשות זאת באמצעות יישום של אחת או יותר מהדרכים הבאות: 

פרסום הודעה בוואצאפ של השכונה – אם יש לכם ילדה בגיל 12 בבית, סביר להניח שאתם חברים בלא מעט קבוצות פייסבוק של השכונה, בית הספר, תנועת הנוער ועוד. זה הזמן לנצל את הקבוצות האלו למטרה טובה. אתם יכולים לכתוב אם מישהו מכיר את הצלם שבחרתם והאם יש לו המלצות או ביקורות למסור עליו. 

פרסום פוסט בפייסבוק – אתם יכולים לנסח פוסט בפייסבוק ולציין שהילדה שלכם חוגגת 12 שנים (מי היה מאמין? הזמן עובר כל כך מהר) ושאתם מחפשים צלם טוב או רוצים לשמוע המלצה על צלם מסוים.

 

 לסיכום…

 אלו היו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם בוחרים בצלם שיערוך עבורכם יום צילום בת מצווה. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בצלמים מקצועיים שעונים על כל הקריטריונים שצוינו לעיל, אתם צריכים פשוט ליצור קשר עם הצלמים של סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה שישמחו לעמוד לשירותכם.

נשמח לייעץ ולעזור לכם בבחירת חבילות צילום מעולות במחיר שפוי 🙂

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)