בוק בת מצווה בחוף הים

הפקת בוק בת מצווה

בוק בת מצווה בטבע

בוק בת מצווה הוא אירוע משמעותי מאוד עבור הילדה שלכם, וילדות רבות מעוניינות לבצע צילום של בוק בת מצווה בטבע. אחד המקומות המועדפים ביותר לצילום הוא חוף הים. בוק בת מצווה בים הוא חוויה בלתי נשכחת שתשאיר את הילדה שלכם עם מזכרת נהדרת לכל החיים. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב שתדעו לפני צילום של בוק בת מצווה בים.

אין כמו בוק בטבע

צילום של בוק בת מצווה יכול להיערך בסטודיו או בחיק הטבע. לכל אחד מהמקומות הללו יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלו, וכאשר מדובר עם בוק בת מצווה בטבע או בוק בת מצווה בים, יש מספר הכנות חשובות שצריך לעשות. כאן תקבלו מידע על כל ההכנות הנדרשות כדי שבסופו של דבר תצאו עם בוק בת מצווה מושלם עבור הילדה שלכם.

1 – ציוד צילום מתאים

צילום בחוף הים הוא אירוע מאתגר גם מבחינת הצלם. חוף הים הוא מקום פתוח עם שמש חזקה, רוחות ועוד גורמים שיכולים להוות אתגר מבחינת הצלם. לא כל צלם מחזיק בציוד שמאפשר לו לבצע צילום של בוק בת מצווה בחוף הים, ואם אתם מעוניינים בבוק כזה, בחרו צלם שיודע להפיק אותו. צלם שלא מחזיק בציוד המתאים לא יוכל להפיק עבורכם את הבוק המושלם.

בדרך כלל צלמים שמצלמים בוק בת מצווה בטבע הם כאלה שיודעים להתמודד עם אתגרים מהסוג שחוף הים מזמן, ולכן כדאי לכם לבחור בצלם כזה. הצילום הזה שונה באופן מהותי מצילום בסטודיו סגור, ולכן חשוב שהצלם שלכם יהיה כמה שיותר מקצועי בתחום.

2 – הערכות של הילדה

כאמור, האתגר הראשון בצילום בחוף הים הוא כמובן עבור הצלם אך יחד עם זאת גם עבור הילדה הצילום הזה דורש הכנה מתאימה מראש. כאמור, חוף הים הוא מקום עם מזג אוויר שיכול להיות קיצוני וחשוב שהילדה תיערך לכך מבחינת לבוש. מומלץ להכין מספר אפשרויות לבוש למקרה שמזג האוויר ישתנה באופן בלתי צפוי במהלך יום הצילום לבוק בת מצווה בים.

בנוסף, הילדה צריכה להתאים את האיפור ואת האביזרים השונים לסביבה של חוף הים. בחירת הנעליים צריכה להיות נעליים שלא ייפגעו בחול, וכמובן כאלה שניתן לנקות אותן בצורה מהירה ונוחה בשטח. היערכות נכונה של הילדה לבוק בת מצווה בים תוכל להפוך אותו לבוק המושלם.

3 – בחירת חוף מתאים

בוק בת מצווה בים דורש כמובן בחירה של חוף ים שמתאים לעריכה של צילום בוק בת מצווה. בדיוק כמו בוק בת מצווה בטבע שלא בהכרח נערך במקום הטבעי הקרוב לביתכם, גם בוק בת מצווה בים צריך להיערך בחוף ים שמתאים לזה.

גם אם יש לכם חוף ים סמוך לבית, אל תתפשרו על בחירה של החוף המתאים ביותר. כדאי להקדיש את הזמן הזה כדי לצלם את הבוק במקום המתאים ביותר. לעיתים חופי ים עלולים להיות עמוסים או לא מספיק נקיים מה שיכול לפגוע בצילום של הבוק. בדרך כלל הצלם שלכם ידע מהו החוף הקרוב המתאים ביותר לצילום הבוק.

4 – בחירת יום מתאים

כאמור, בחוף הים יכולים להיות אתגרים שונים מבחינת מזג אוויר, ולכן חשוב לקבוע את יום הצילום כמה שיותר סמוך למועד האירוע. התייעצו עם הצלם שלכם לגבי קביעת היום, כיון שבדרך כלל הוא יוכל להמליץ לכם על היום המתאים ביותר לביצוע הצילומים, לאור מזג האוויר.

5 – הכנה של תוכנית חלופית

הסעיף האחרון שאליו אנחנו מקווים שלא תצטרכו להגיע הוא הכנה של תוכנית חלופית למקרה שבו לא יהיה ניתן לערוך את יום הצילום בחוף הים. כאמור, לצילום של בוק בת מצווה בחוף הים יכולות להיות מניעות שונות, וכדי לא לאכזב את הילדה שלכם הכינו תוכנית חלופית למקרה שבו לא יהיה ניתן לערוך את הצילומים בחוף הים.

ניתן כמובן למצוא מקומות אחרים בטבע שיכולים להוות תחליף מצוין, או לבקש מהסטודיו להכין תפאורה שתזכיר סביבה של חוף. גם אם לא מדובר בחוף אמיתי, הכנה מוקדמת של תחליף מתאים יכולה לעזור לכם לספק את הילדה על אף שהצילום לא נערך בחוף הים.

 

סטודיו נגה – הפקת בוק בת מצווה

סטודיו נוגה הוא סטודיו ותיק שמתמחה בהפקת של בוק בת מצווה בטבע. הצלמים בסטודיו שלנו מיומנים ומקצועיים, ועם הציוד המתאים הם יוכלו להפיק עבור הילדה שלכם את בוק הבת המצווה המושלם. לא משנה האם מדובר בצילום בחוף הים או בטבע, סטודיו נגה יעשו עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

לסיכום…

צילום של בוק בת מצווה בים הוא צילום מאתגר כמו כל צילום של בוק בת מצווה בטבע. הצלם שלכם צריך להחזיק בציוד המתאים שיאפשר לו לבצע את הצילום כמו שצריך וכמובן שגם הילדה צריכה להתכונן בהתאם. בכל מקרה ההמלצה שלנו היא כן להכין תוכנית חלופית למקרה שהתילום בחוף הים לא יתאפשר כדי לא להשאיר את הילדה בידיים ריקות.

מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת מידע נוסף 🙂

 

פתיחה
לשיחה איתנו, יש ללחוץ על כפתור הפתיחה :)